S3T Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 En liten bilde update her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Er ikke så fan av sorte felger, men den så fet ut den bilen Vil ha shadowline lister rundt vinduene jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 I natt kunne bilen min "nesten" blitt vrak.. I løpet av natten har en 2 tonns! stein falt ned i fra fjellet her. Steinen traff bilen til onkelen min, men bilen min bruker somregel å stå på den plassen. Steinen kom ifra dette fjellet en plass, å den har truffet den bjørka som står nedom vegen, hadde ikke den gjort det hadde den komt kræsjende inn i badet jeg nesten er ferdig me å pusse opp. Ganske sykt å våkne opp til dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 OJ! Ikke noe tull med en stein som denne komme rullende inn på gårdsplassen! Godt de ikke gikk værre enn det gjorde da. Den må vel ha rullet ett godt stykke?? Ser ut som fjellet er endel meter ifra gårdsplassen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ja den kunne jo like gjer truffet en bil på veien, eller skolebarna som bruker å stå der å vente på bussen..... Det er ca. 20 meter fra veien og ned til der steinen stoppet. Jeg har ikke tatt turen opp i fjellsiden for å se hvor langt den har falt, men jeg vet at det må vær et godt stykke oppi, nesten helt oppe. Mesta var faktisk veldig tidlig ute med å tette hullet i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Djeeezez !! Og i det huset der sover man godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Like a baby Nei dette er første gang noe sånt har skjedd her, men jeg regner med det blir sendt geologer opp i fjellsiden her for å sjekke tilstanden på resten av fjellet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 Dæven Godt at det gikk bra da. Hva tror du den steinen veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Den er større en det den ser ut til på bilda faktisk, å jeg vil anslå at den veier over 2 tonn. Det var en som fortalte meg i dag at 1 kubikk med gråstein veier 1,8 tonn, og denne er større enn 1 kubikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 daaamn.. sånt er ikke noe å tulle med! bra det gikk så bra som de gjor hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 oj..det så skummelt ut..godt den stoppet der og ikke gikk lenger nedover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Må vel hatt rimelig god fart den steinen der! Ble det store skader på Zafira'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Ja med tanke på at steinen kom ifra toppen av fjellet måttet den fått ganske bra fart til slutt. På Opel`en var det faktisk bare fangeren bak som fikk det + at panelet bak fangeren ble bulket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Da har jeg bestillt CSL bakluke i karbon, precut sotingsfilm og nye emblemer i svart og hvit karbon. Videre planer frem mot sommeren er nytt panser, M3 speil og ny bakpotte. Vurderer også å bytte ut felgene, så om noen er interesserte er det bare å gi et bud. Disse felgene er 100% strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ultimate Driving Machine Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Ååå, dette blir bra. Må komme med bilder når du har fått det på Cls bakluke i karbon, har du eit bilde av det? koed du har bestilt fra?. Ka, møsta sansen for svarte felger no då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå