Torbjørn H Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Hadde ikke gjort noe annerledes om denne hadde vært min! Hva skal du ha for felgene? Følger dekkene med? ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Prisantydningen for felgene er 12-13000, men kom gjerne med bud om du er interessert Dekk følger med, det står Federal dekk på nå. ET er 35mm både fremme og bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Blir en rå bil dette. Uten tvil Hvilke felger skal du ha denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Det blir M6 felger visst jeg får solgt de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Neeei, kan ikke ødelegge denne ubeskrivelig pene bilen med M6 felgene! De er laget for 6 serien Passer rett å slett ikke på 3-serien synes nå jeg da! Du har jo gjort alt som går ann å gjøre riktig til nå, så hvofor ødelegge med M6 felger når det er så mange andre bedre løsninger? Hvilket merke var CSL bakluka og hvordan var passformen? Ser tidligere i tråden at du måtte slipe vekk noe av carbonen for å få plass til lyktene? Kan tenke meg til at det var veldig dårlig passform da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg synst M6 felger passer veldig bra på E46, se her f.eks: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/19-M6-WH ... enameZWDVW Har du forslag til bedre felger da? Tror ikke den bakluken har et merke er laget i Taiwan og kjøpt på eBay. Ang. pass formen så vil ikke jeg si den var dårlig, men karbonen er noe tykkere enn det stålet på orginal luken, så det må slipest ned litt på baksiden for å få lyktene skikkelig på plass. Kan legge ut forklarende bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 Hadde det vært fint med forklarende bilder, det setter vi? (vertfall jeg) pris på Ang felger synes vertfall jeg at E46 fortjener felger med litt mer eiker! Synes det kler bilen bedre, BBS CH og Le-Mans er jo gode eksempler på dette! Men Le-Mans må du jo kutte av en arm og fot for å få kjøpt og CH er litt oppbrukt (samme med Hartage og forresten).. CSL felgene er jo noe av det råeste du får til E46 spør du meg da.. Men skal du ha disse i 19" må du til utlandet om du ikke kjøper originalfelger.. (men da må du ha FEEEEEEIT lommebok ) Nå kjører også du en 320cd.. Som ikke har verdens største bremseskiver og når det da klemmes på med 19" store felger med MASSE luftrom mellom eikene synes vertfall jeg at der ser litt dumt ut med bittesmå bremseskiver og stoooore hjul.. Forøvrig synes jeg felgene jeg har valgt til min E46 passer meget bra.. Kommer med bilder og navn på disse så snart jeg har fått de montert.. Regner med jeg tar de på i løpet av påsken en gang... Men dette er jo klart en smaksak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 8, 2008 Share Skrevet Mars 8, 2008 http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... o%26sa%3DN DPE LS5 i 20".. FETE felger.. Vurderte dem på e46'en min selv, men ble noen andre istedenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Søreng: Jeg er enig i det du sier om BBS CH, feite felger, men litt for oppbrukt. Jeg vet om noen BBS LM kopier til en ok pris som jeg også har lurt på, og CSL felger har jeg også lurt på, og det blir nok handlet fra utlandet uansett. Og ja, det ser dumt ut me små bremser og store hjul, men det er faktisk 300mm bremser på 320CD, så de er jo ikke så små anders87: Ja DPE LS5 er ganske feite, men de blir nok litt for dyre. Denne kanten her må slipest litt ned fra baksiden for å få baklysa til å passe: Jeg må også tynne ned kanten rundt nøkkelhullet for å få pakningen til å sitte som den skal: Som dere ser her så mangler "skruhullet" til verktøyboksen, så her må jeg også finne på noe lurt. Mer forklarende og bedre bilder kommer når moddingen begynner Bestillte en pre-facelift bagasjeromms list med åpner og skilt lys i dag også såpass jeg får motert bakluken. Som dere ser her er der ikke borret hull til BMW emblemet på bakluken Men jeg gjør det enkelt og limer på dette isteden for: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Søreng: Jeg er enig i det du sier om BBS CH, feite felger, men litt for oppbrukt.Jeg vet om noen BBS LM kopier til en ok pris som jeg også har lurt på, og CSL felger har jeg også lurt på, og det blir nok handlet fra utlandet uansett. Har du noen bilder av disse LM-kopiene, eventuelt om du veit om hvor det er å få kjøpt slike kopier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Nei jeg fant de på eBay, men jeg finner de ikke igjen i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Er det disse felgene dere er ute etter? http://www.modbargains.com/product.aspx?pf_id=AT279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 Fra mitt synspunkt ville jeg ikke hatt disse felgene som jeg linket til, Jeg synes BBS-LM felgene er spesielle men veldig pene. Da skal det ikke så mange avvik til før det ikke er like gromt lenger. Hva med Hartge Classic II, maken til de //Magnus har på M3'en sin? Blir vel litt dyre i originalform, men det finnes vel kopier av disse og? En ting er sikkert... Denne bilen blir utrolig cleant pen! så den fortjener et vel omtenkt felgsett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Er nok så like de også, men jeg tror ikke merket var Miro, dessuten var det 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2008 Fra mitt synspunkt ville jeg ikke hatt disse felgene som jeg linket til, Jeg synes BBS-LM felgene er spesielle men veldig pene. Da skal det ikke så mange avvik til før det ikke er like gromt lenger.Hva med Hartge Classic II, maken til de //Magnus har på M3'en sin? Blir vel litt dyre i originalform, men det finnes vel kopier av disse og? En ting er sikkert... Denne bilen blir utrolig cleant pen! så den fortjener et vel omtenkt felgsett! Hartge Classic II er helt klart pene felger, og et alternativ om jeg finner noen kopier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå