PenguiN- Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Dette var en virkelig NYDELIG E46..alle di rette modifikasjonene! jeg synes også du skal gå for krysseke felger (kan få kjøpe mine) men det er en smakssak igjen. CSL bakluka var veldig fin, husk di har enda tilbud på gs! 5000 for GTR karbon panser!!!! det, og karbon speil, samt soting så er du ferdig i mine øyne (jeg har også sportsstoler i skinn med varme til e46 om du trenger å kjøpe!) lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Bra lesing dette her. Ser veldig bra ut! Tøff bil med fornuftig motor =) Har samme motor selv med 6trinns kasse. Jeg har tenkt mye på chip, Ess lover visst 195 hester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Eneste som er dumt med Rial Daytona er at du ikke får de med 9,5x19, kun 8,5 og 10", men det er flotte felger uansett.Så langt er det M6 felger, BBS LM, CSL Replika og Hartge Classic II som frister mest. Ta opp lån & kjøp LM ME WANT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Da var bilen solgt.. Her er de siste bildene jeg tok av den før den nye eieren kom å hentet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå