330xi Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Heisann! Driver å skal kjøpe bil til fruen, og hun har selv sittet å sett etter biler hun liker. Så har hun kommet over denne her: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=2 Personlig har jeg aldrig hørt om denne modellen før, så lurer på om noen andre har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 festelig doning da.. off-road høy og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Hehe! Ja så det der, men fruen likte den så prøver å finne ut om det er noe som er verd å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Dette er nok en bil utenom toyota impotør .jd skilter mye import biler derifra . gjøvik ?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Personlig har jeg aldrig hørt om denne modellen før, så lurer på om noen andre har peil? He-he - det finnes nok en hel skog av Toyotamodeller som aldri blir importert ordinært til Norge... Paseo var vel litt i slekt med Starlet og Tercel - noen som husker dem? Tercel hadde vel æren av å være den første forhjulsdrevne Toyotaen, og kom vel bare til Norge som firehjulsdreven stasjonsvogn. Denne Paseoen ser ut til å være bruktimportert i 1999 - lurer på hvor den kom fra. Ser europeisk ut i spesifikasjonen, men tydelig at modellen var tiltenkt andre markeder - sjelden å se vanlige seter med høy rygg, uten regulerbare hodestøtter.. Paseoen er sikkert like driftsikker som andre Toyotaer har ord på seg å være, masse kjent teknikk - men kanskje man ikke skal forvente like rask levering av Paseo-spesifikke deler som deler til "vanlige", norske Toyotaer. Dessuten: Er det bare meg, eller ser det ut som om parkeringsbremsen i denne begynner å se litt slakk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Det må nok være en importbil ja, men finner egentlig ikke så mye info om den. Prøvde å spørre på et toyotaforum også, men var idårlig med respons der og Toyota skal jo være driftsikker ja, men det bekymrer meg egentlig at den har rullet såpass langt.... Hvorfor kan hun ikke bare kjøpe BMW :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Hvis driftsikkerhet er viktig er det ingen som slår Toyota, men det er normalt ikke så veldig smart å kjøpe ukjente modeller, spesielt hvis de ikke er solgt nye i Norge. Et kjipt tips er å satse på noe mer kurrant somen Celica eller Corolla. Bilen er kanskje grei den,men designet tiltaler meg ikke. Baken er prikklik en Camry. Jeg ville heller kjøpt en E36 318is eller en E30 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå