T16 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 hehe synes avataren er kul kan forøvrig ikke med det der... Fet kjøring i 405 det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 PADI kommer fra organisjonen PADI som er en dykkerorganisjon. P=Professional A=Association D=of Diving I=Instructors Så jepp dere tenkte rett, jeg driver som instuktør innen dykking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Patrick B: Patrick Baird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Klinz etter etternavnet Klingsheim. Måtte ha moen som klinget bedre i mIRC. tida fornavnet e Magne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Det sto mellom Angie ( ) eller mitt eget navn Andreas. Siden Andreas var opptatt ble det |Andreas| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Mitt første nick, back in the days på irc, var spaceman, etter kissgitarist Ace (spaceace / spaceman ) Frehley. Så var det en eller annen admin på nettet der (undernet) som kalte seg det, og han hadde da rettigheter som gjorde at nicket mitt byttet hver gang han logget seg på... Etterhvert kortet jeg det ned til space, som jeg heller ikke akkurat er alene om å bruke i verden, så derfor forskjellige kombinasjoner med klammer / underscore osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Ske1eton er fra et par år siden med stor PC-gaming aktivitet. Flipp selvfølgelig da jeg veide 129kg og var rimelig svær... 1-tallet er inspirert av Fatal1ty. Avatar: PRO STREETS breddekit til E34.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 for min del kun en sammenslåing av fornavn og etternavn. erik kleppe=eriklepe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 PADI kommer fra organisjonen PADI som er en dykkerorganisjon.P=Professional A=Association D=of Diving I=Instructors Så jepp dere tenkte rett, jeg driver som instuktør innen dykking. fint, regner med bimmers rabbatter her på dykkerserfiitekat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 <-- Selveste Sandersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 T16 = Turbo 16v, som i prosjektet som jeg har hatt, en sjelden sak produsert i 400 eksemplarer, Peugeot 405 T16 4x4. faen for et irriterende avatarbilde! eniiiig *Scrolle for livet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Hylland - For dei av dekan som ikkje har hørt dette navnet, så er dette lokalhelten i Gudvangen. Styre og kontrollere alt der, nesten litt diktator!!! Skaffer det meste! Fornavnet er Roar. Bruker nicket på alle forum; Blink, Cu, Facebook, Vw-Audi club, bimmers, gatebil og eit par til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Nicket henger igjen fra stunts stortid, måtte ha tre bokstaver på higscore lista, å navnet har liksom hengt med siden da. Johan Karl Johansen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 haakon fordi håkon var opptatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 jonner'n---> et litt mer fengende nick enn mitt egentlige navn, jon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå