Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet lite om cab så derfor må jeg spørre enda litt mer. "Låse den", er det foran ved frontvinduet/speilet man gjør dette? Resten er automatisk slik at man slipper å åpne luka den går ned i osv.?

Takker for svar! :D

Skrevet

kjempefin bil det de ja! Lav km-stand var det også, men sørg for å få dokumentert den km-standen så godt som mulig. Ville også skifta de baklyktene til rød-hvite hvis du kjøper. Ok pris, men som nevnt tidligere sleng inn et lavere bud, da det sikkert er litt prutingsmonn...lykke til :D

Skrevet
Vet lite om cab så derfor må jeg spørre enda litt mer. "Låse den", er det foran ved frontvinduet/speilet man gjør dette? Resten er automatisk slik at man slipper å åpne luka den går ned i osv.?

Takker for svar! :D

Er et håndtak du må vippe ned og vri om, deretter skyver du taket litt opp og vrir håndtaket tilbake på plass. Deretter er det knappen som gjelder.

Alt går av seg selv deretter. Om det virker da.... :cry:

Ikke alle som virker vet jeg. Mitt for eksempel... :roll:

Skrevet
Ville også skifta de baklyktene til rød-hvite hvis du kjøper.

Synes egentlig de sota er ganske greie jeg, men liker rød-hvite og. Lexus derimot er forferdelig :)

Skrevet

Hmm.. Med tanke på den kanten disse felgene har, så må vel ET være utenfor de lovlige reglene for dette, eller?

Hvis du kjøper denne bilen, så pass ihvertfall på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...