Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Fra landet som har gitt oss Hindustan, Mahindra, Maruti og Bollywood... kommer snart også indiskproduserte BMW´er... det kan jo bli interessant... http://epn.dk/international/article38210.ece
Lars89 Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Får håpe de holder like god kvalitet som fabrikkene i Tyskland og USA.
Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Får håpe de holder like god kvalitet som fabrikkene i Tyskland og USA. Det blir det helt sikkert og BMW bygger jo allerede biler/motorer i Syd-Afrika, Kina, USA, England og Østerrike... i tillegg til forskjellige steder i Tyskland. Fabrikken i India blir kun en monteringsfabrikk (altså ingen egentlig egenproduksjon)... i likhet med tilsvarende monteringsfabrikker i Thailand, Russland, Malaysia, Egypt og Indonesia. Jeg har ikke grunnlag for å så tvil om BMW´er som er bygget utenfor Tyskland, men på et eller annet nivå er jeg allikevel glad for at min BMW er bygget i Tyskland... no offence...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå