Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Fra landet som har gitt oss Hindustan, Mahindra, Maruti og Bollywood... kommer snart også indiskproduserte BMW´er... det kan jo bli interessant... http://epn.dk/international/article38210.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 1 aril er ikke før imorgan Fredrik Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 På søndag i hvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Kan sikkert bli bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Får håpe de holder like god kvalitet som fabrikkene i Tyskland og USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Blir sikkert tipptopp er jo BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2007 Får håpe de holder like god kvalitet som fabrikkene i Tyskland og USA. Det blir det helt sikkert og BMW bygger jo allerede biler/motorer i Syd-Afrika, Kina, USA, England og Østerrike... i tillegg til forskjellige steder i Tyskland. Fabrikken i India blir kun en monteringsfabrikk (altså ingen egentlig egenproduksjon)... i likhet med tilsvarende monteringsfabrikker i Thailand, Russland, Malaysia, Egypt og Indonesia. Jeg har ikke grunnlag for å så tvil om BMW´er som er bygget utenfor Tyskland, men på et eller annet nivå er jeg allikevel glad for at min BMW er bygget i Tyskland... no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå