Tåmz'n Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Er det med Checkkontroll for baklampene? Nei det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 hvor mye for hvite blinkers på sidene og foran ikke lyktene 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 passer baklyktene for 97' E36 sedan ? Nei di gjør ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 28, 2007 Share Skrevet April 28, 2007 passer baklyktene for 97' E36 sedan ? Nei di gjør ikke det. Ok, har ikke greie på de passformene på de forskjellige E36'ene jeg skjønner du hehe. Men det var synd, for jeg er på leting etter hvite blinklys eller bare blinklysglass hvis det er mulig bak. Men takk for svaret uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikalsenRacing Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 har du ende front lyktene, vor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikalsenRacing Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 har du ende front lyktene, vor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2007 har du ende front lyktene, vor mye? ende?? sjønner ikke. Men har frontlyktene enda ja, med blinkers, 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 er baklyktene solgt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_87 Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Frontlyktene passer på 97 sedan?? Har hørt delte meninger om det.. Men det jeg har kommet frem til at lyktene skal passe, men ikke blinklysa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 er baklyktene solgt..... Di er ikke solgt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Frontlyktene passer på 97 sedan??Har hørt delte meninger om det.. Men det jeg har kommet frem til at lyktene skal passe, men ikke blinklysa?? Hmm, det er jeg usikker på. Aldri hørt om att di ikke skal passe jeg men. Skal ikke være noe forskjell på det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tams Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 selger du meg kun høyre framlykt? greit om de er bosh da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 vil helst selge di samlet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Bump! Har alle lyktene enda, selges nå billig da di bare ligger der. Bedre att noen som har bruk for di får di Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå