///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Godt at du er fornøyd Jeg er veldig godt fornøyd selv det er jo det beste hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Scorpion Det det står ja. Blir spennende å se om du får samme erfaring som jeg hadde med eisenmann på 318is. Låt veldig greit i starten, men når det brant seg inn ble det vel litt mye leven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 jeg hadde noe som het "666 evil power" potte, stille før innkjøring, men skremte fanden selv på flat mark når jeg kjørt... hehe... på 1.8 liter... håper ikke ditt blir slik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Vi får bare håpe og tro Kan ikke gjøre annet enn å ta det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 får fram med stålull i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Nesj, frem med ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 1.6 going 3.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 ørepropper, hjelm, halvbur, bedre understell så blir det jo en racerbil En treg en, men likevel, en banebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hadde kjørt ifra deg og gjellene dine haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Det er slettes ikke sikkert Må jo regne inne kvaliteten på sjåføren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 dere har vel samme blod? samme satsing kanskje også da hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Hehe, jau jau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 For ikke å snakke om hvor min bils aerodynamiske overgrep. Kan nevne aerodynamic sideskjørt, m front, vinge for økt downforce, speil som tillater luften å passere med mindre motstand, SAMT gjeller for å få luften effektivt ut av hjulhusene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe... menne? ehhmmm... effektivt ut av hjulhusene? har du boret i innerskjermene også?og var ikke gjellene dine tette bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe... menne? ehhmmm... effektivt ut av hjulhusene? har du boret i innerskjermene også?og var ikke gjellene dine tette bak? hehehe...nei de er faktisk ikke tette bak Hull i innerskjermene? nå syntes jeg du begynner å bli litt vel pirkete ang min skjermmodifikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå