///Mysild Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe... da forsvinner jo ikke lufta ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 hehe... da forsvinner jo ikke lufta ut Kanskje jeg sku laget hull og et rør opp Men tviler på at jeg merker den helt store forskjellen.. Noen som vet hvorfor E46 M3 (bl.a) har slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Da er det vel snart på tide å begynne å tenke på vinterforberedelser Her er da "planene": - Orginalfanger for å spare litt på Alpinaen på snøføre (Ønskes kjøpt på vestlandet) - Det meste av væsker skal byttes (+ oljefilter etc) - Nye plugger - Polering,voksing og diverse karosseri-forberedelser Noen flere tips og forslag? Var forresten på Eikås i helgen og fikk med meg siste runde av Powerdrift-serien, og ble veldig fascinert av dette. Mye dyktige førere, mye underholdning for både publikum og førere (regner jeg med) og når det i tillegg var fint vær, og mer folk enn jeg har sett der ute på lenge, vil jeg kalle dette veldig vellykket. Viser at interessen er stor her også og at vi skulle hatt en større/bedre bane her i Bergen. Endte opp med å ta oppunder 200 bilder av varrierende kvalitet, men her er en liten smakebit fra lørdagen: Må si det frister litt med banebil når en ser hvor "rimelig" biler uten skilt er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Wow, kult bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Meget heftig bilde det der. Gleder meg til å se flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Litt ymse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 bilen din blir jo bare bedre og bedre. stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Takk takk Ingen fare for at jeg bytter bil på en stund Er nokså fornøyd med den stilmessig nå. Neste "store" update blir noe nytt understell tenker jeg. Lett å ha planer egentlig, verre å få dem ut i praksis.. Litt artig å se på gamle bilder fra kvelden jeg kjøpte den, har hatt en god "formkurve" Også fornøyd med å ha litt min egen stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 hehe.. moro, mye sjåpping på de? hva er det jeg ser?! kim med en hyggelig kommentar !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Auto level, auto kontrast og auto color Dette pleier å gi noe av det lille ekstra kan ikke med så mye mer Edit: Foruten litt ekstra farge på bilen midt i røyken (den ble veldig blass). Skryter han ikke av din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Blir vanskelig å gjenfortelle driftingen her, men var helt sykt å se særlig Ha||on kjøre på denne relativt smale banen.. Han var HELT klart best denne dagen, selv om ikke han vant til slutt... Han var eneste som lå bredt rundt hele denne svingen. og fortsatte med fronten vendt innover mot banen bortover det lille strekket her.. Gjennom sjikanen og helt bort til høyresvingen lengst til høyre i bildet(som egentlig ikke var en gjeldene sving i løpet) kontra rundt denne, og i mål Vi som såg på kunne også sitte bare noen meter fra bilene. Noe som resulterte i dekkrester og sand som kom sprutende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Helt klart enig i at han var best. Skal bli virkelig spennende å se hvordan det går i statene i november Sprutet litt redd ved banen ja.. Kostet en del dekkstøv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 joa, men var bare litt overraska... heeh... okey... får ta litt bilder i helga... skal du/dere til våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Drømmer litt om det, men tror ikke jeg reiser iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå