Gå til innhold

Springsteen's e36 coupé.

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...

Da er det vel snart på tide å begynne å tenke på vinterforberedelser :roll:

Her er da "planene":

- Orginalfanger for å spare litt på Alpinaen på snøføre (Ønskes kjøpt på vestlandet)

- Det meste av væsker skal byttes (+ oljefilter etc)

- Nye plugger

- Polering,voksing og diverse karosseri-forberedelser

Noen flere tips og forslag? :)

Var forresten på Eikås i helgen og fikk med meg siste runde av Powerdrift-serien, og ble veldig fascinert av dette. Mye dyktige førere, mye underholdning for både publikum og førere (regner jeg med) og når det i tillegg var fint vær, og mer folk enn jeg har sett der ute på lenge, vil jeg kalle dette veldig vellykket. Viser at interessen er stor her også og at vi skulle hatt en større/bedre bane her i Bergen.

Endte opp med å ta oppunder 200 bilder av varrierende kvalitet, men her er en liten smakebit fra lørdagen:

kma5embbhxlc11rmcz2n.jpg

Må si det frister litt med banebil når en ser hvor "rimelig" biler uten skilt er :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ingen fare for at jeg bytter bil på en stund :P Er nokså fornøyd med den stilmessig nå. Neste "store" update blir noe nytt understell tenker jeg. Lett å ha planer egentlig, verre å få dem ut i praksis.. :lol: Litt artig å se på gamle bilder fra kvelden jeg kjøpte den, har hatt en god "formkurve" 8) Også fornøyd med å ha litt min egen stil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vanskelig å gjenfortelle driftingen her, men var helt sykt å se særlig Ha||on kjøre på denne relativt smale banen.. Han var HELT klart best denne dagen, selv om ikke han vant til slutt...

Han var eneste som lå bredt rundt hele denne svingen.

qjrz3lamyyw3ihe53b1u.jpg

og fortsatte med fronten vendt innover mot banen bortover det lille strekket her..

e4drbm8umswxn7cvvogv.jpg

Gjennom sjikanen og helt bort til høyresvingen lengst til høyre i bildet(som egentlig ikke var en gjeldene sving i løpet) kontra rundt denne, og i mål :twisted::twisted:

Vi som såg på kunne også sitte bare noen meter fra bilene. Noe som resulterte i dekkrester og sand som kom sprutende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...