///MPower Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 er-an er meget dyktig ja, bilen min og var dønn etter justering hos han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mars 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2011 Etter gammelt tok jeg et par bilder etter vask i dag, av vinterbilen min Har vel strengtatt bare godt av å bli kjørt, så tar man heller det som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 utrolig pen denne slik den er nå, men vinterbil? har du sommerbil også? Jeg kjører for tiden med stjerne på panseret :-/ men det er jo tysk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 BMWentusiasten kjører rundt i MB.. Er noe som ikke stemmer haha. Men ganske fin bil du har der! Et godt eksempel på at en E36 kan se fin ut med noe annet enn M3 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 *sukk*... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 BMWentusiasten kjører rundt i MB.. Er noe som ikke stemmer haha. (...) sånn kan det gå. Men MB kan det å lage (kjedelige) comfortbiler med mye godt utstyr. Når det er sagt så ville jeg aldri hatt en MB mtp sportslighet og kjøreopplevelse... OG det må nevnes at det er en sjelden sportsversjon (det er greit å le av det sett fra BMW øyne) som har vært eid av familien i en årrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Da er dekk/felg og senk skrevet inn i vognkortet. Byttet til e30-bærearmer i håp om at disse innfestningene varer litt lengre, og tatt en ny hjulstillingsjustering hos Eran I tillegg er det bakre opphenget på bærearmene byttet til powerflex. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Trenger noen rykende ferske bilder her asså... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 Utrolig blank og fin! Stemmer også for noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå