Springsteen Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 De er på vei "as we speak".. Mulig det er godeste Superbeetle som må hente dem, da jeg reiser tilbake til granvin i 6-tiden (praksis) Gleder meg stort! (til felgene altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Da var felgene kommet i hus uheldigvis kommer ikke jeg hjem før fredag igjen.. fint å endelig ha fått tak i noen skikkelige sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Da var felgene montert 8x17'' forran 9x17'' bak med nye goodyear dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Helt ubrukelig informasjon uten bilder Du har definitivt fått deg råe felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Jeg er desverre langt inne i hardanger for tiden, og bilder er avhengig de som er hjemme sammen med "garasje-støveren" min kjipt, men skal nok få ordnet noe i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Pen bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Takk takk hjelper med litt pene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Felgene har utrulig mye å si ja! Alpina felgene er jo et smykke av noen felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Smykker ja er ikke så mange av dem i orginal form heller virker det som de skal låses godt for å si det sånn fint å få en til nøkkel på nøkkelknippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Kommer nok noen bilder straks... Tatt med mobilen min! Blir det oransje lykter igjen imorgen da? Skal se om jeg finner oransje sideblinkere også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Det blir bare noen små halveis-bilder i dag men dere får no et inntrykk.. Ikke vær redd, senterdeksler er på på alle felgene nå.. For øvrig skremmende hvor dritten den er blitt, til tross for at jeg polerte ganske tett før jeg reiste Hjalp vel ikke at bildet ble tatt midt i solen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 ble najs de der.. liker bedre alpina en mteck i grunn.. er liksom litt mer spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Ble bra, men hva slags dekk sitter det på? Ser ut som om det var litt i overkant mye gummi. Men kanskje jeg som ser syner.. Blir veldig stilig det her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Ble bra, men hva slags dekk sitter det på? Ser ut som om det var litt i overkant mye gummi. Men kanskje jeg som ser syner.. Blir veldig stilig det her ja! Goodyear *et eller annet* F1... 225/45-17 foran og bak...Greit strekk bak ja Tror faktisk at 265 (org alpina b3) er mulig på disse felgene uten noen modifikasjoner. Er ganske høyt innpress og liten klaring til bærearm. Så sålenge dekkene ikke blir bredere enn felgene så går det fint Kan se ut som at det er "mye dekk" for at dekkene har en slik kant for å beskytte felgkantene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå