///Mysild Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 ta nærbilde da venter på alpina innsats jeg... FÅ den til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Det kommer vel noen bilder etter helgen en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Ja han som egentlig har denne tråden har fått ødelagt "overaskelsen" sin Derfor du skrev et så fjernt innlegg tidligere på denne siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Hehe, ja skulle liksom ikke røpe noe bare se kor lenge det varte. Eksos ble sendt på tirsdag fra våre hyggelige venner i Koed og er rett rundt hjørnet.. Så nå er jeg bare spent på lyden av den rustfrie. Håper bare ikke at det blir alt for voldsomt, da det er utrolig sløkket med et fælt brøl når biler sneiler forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Nå røper jo du alt jo.. Kunne jo bare sagt at det var 5" japselook fra ebay.. sånn med led lys rundt tuten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Har jeg sagt at det ikke er det da? Hadde ikke plass til 5'' så det blir bare 4'' og uten lys, men det tar jeg jo igjen med neonlysene mine under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Update: To nye ting Hurten-og-sturten bilde. Bedre og mer helhetlige bilder får jeg ta når jeg får vasket igjen Kan ikke klage på lyden iallefall Ble ikke alt for mye heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Dyrt å få dette montert? Lyden ble iallefall utrolig bra helt annen karakter på motoren..!! Ganske dyp på tomgang og lave turtall, og ikke for voldsom ved litt pådrag. Men samtidig nok til at de i bilen foran snudde seg da vi kom på litt turtall i 3tredje bak de i tunnelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Ja, både sjåfør og passasjer i E39en forran hang omtrent i speilet Kostet meg vel 3 halvlitere brus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 kul bil! tøft at du kjører enn annen stil en de fleste e36 eiere. liker det at bilen ser "orginal" ut og samtidig ser sporty ut, hvis du forstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Takk så mye, og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 FLOTT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Sebring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Godt at du er fornøyd Jeg er veldig godt fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Sebring? Scorpion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå