Gå til innhold

E30 oldschool


tronne
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oldschool går vel på utvendig look. motorn hakke noe med det og gjøre mener jeg da

Hvis vi går langt nok tilbake i tiden til da E30 var en relativt ny modell begrenset "stylingen" seg til en litt dypere frontspoiler, diskrete originale M-Tech sideskjørt, 15" BBS felger (eller tilsvarende), M-Tech senk (15/15) og en liten original M-Tech leppe/spoiler bak... that´s it... :wink: ... De seriøse bygget om motoren til 2,7 liter med en ETA-blokk, byttet til en dogleg-gearkasse og monterte originale M-Tech sportstoler inkl. ratt og gearspake. Altså... less show - more go.... 8)

Toppen av kransekaken... hvis vi ikke snakker Alpina eller M3... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nokk fra sula jeg og..heter du da? :D

m-tech 2 tror ikke jeg du klarer å få på pre-face lift..fronten går sikkert,men ikke hekken.. M-tech 1 går på. Men er ikke helt sikker

M-tech 1 går rett på. er man litt kreativ så får man tilpassa m-tech 2 hekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m20b25, med dieselveiv, 320 råder, 88+ stempel, og ei msl pakning, har du motor som er god for værtfall 250hk, bortimot 300 kanskje.

Dette hørtes jo ytterst usannsynlig ut. Vi snakker her om en litereffekt på 111 hk - altså i M3CSL-territorie. Dette tror jeg du må dokumentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m20b25, med dieselveiv, 320 råder, 88+ stempel, og ei msl pakning, har du motor som er god for værtfall 250hk, bortimot 300 kanskje.

Dette hørtes jo ytterst usannsynlig ut. Vi snakker her om en litereffekt på 111 hk - altså i M3CSL-territorie. Dette tror jeg du må dokumentere.

Jeg er temmelig sikker på at han mente det sammens med overlading.

250 sugehk krever mye mer modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okidoki..

noen som har forslag til skinn interiør i bilen?

er jo umulig å få tak i til e30 :cry:

er også på leiting etter en billig 320 motor 8) (turbo prosjekt).

ps: noen som vil kjøpe kadett GSI med opel calibra c20xe motor?

send PM viss du er interesert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er gådd 230 000 når jeg tok den ut, og da funka den, men tror toppakninga er dårlig, brukte litt olje, men den gikk no. du skal sikkert bytte alt sånn uansett såh:) har ikke hjerne. men ellers har jeg alt annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...