Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 hei! da man snakker om facelift på bilen. er det liksom den nye typen nyrer.. eller er det noe helt annet, for jeg så på koed at det var forskjell fra 96 mod eller noe??? Mvh Tom-Erik
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 for jeg må bytte nyrer, å heile den delen som nyrene sitter i. så lurer på om den nyere typen passer på min bmw selv om min er 92 mod.
Geir Anders Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Du må kjøpe hele rammen, dvs grillen. Delen som nyrene sitter på, som du sa. Og det stemmer at nyrene er annerledes, de er litt bredere.
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 jepp. for jeg må bytte, å da tenkte jeg å ta den nye typen. men den passer rett på eller?
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 samme festene ja.. men som sagt, du trenger både grillen og de nye nyrene
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 jepp. må bytte grillen uansett, etter ett uheld. så er vel ikke så dumt å sette på den nye typen da? ser jo litt freshere ut
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Vurderer det selv, koster ikke så mye heller Må bare finne meg en billig lakkerer
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 den er jo ikke noe dyrere enn den som egentlig sitter der.. hehe. skal få lakert en m-tech frontfanger, en skjerm og grillen jeg. blir morsomt å finne ut hvor mye det koster:P
efjeldse Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 det som er vettu.. det virker billig, helt til du skal lakkere det du har kjøpt
Tom-Erik ///M5 Skrevet April 1, 2007 Forfatter Skrevet April 1, 2007 så lenge delene er nye å sånn, og ikke montert på. så er det til å overleve tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå