flammenj Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Dette er da min tredje bmw en 89 E34 525i De forrige jeg har hatt har vert en E36 318i 93mod og en E30 320i 86mod Motor:: 2,5l Rekke 6 24V Komplett effektanlegg helt fram KN Filter Utvendig:: Komplett styling kit fra Rieger Angel Eyes framme Clear Glass baklykter M3 Speil Clear Glass blinklys Innvendig: Komplett M5 Interiør Hvite skiver i instrumentpanel med blått lys i 3stk måler md volt, Air/Fuel Indicator og vakuum DVD spiller og skjerm montert i midtkonsoll Simota Racing ratt Scheidemann matter Felger: Sommer: 18 tommere md 265/35-18 dekk bak og 245/40-18 framme Vinter: 17 tommere med 225/45-17 både framme og bak Mer info om felgene kommer Anlegg: Sony spiller:( To 12tommere Earthquake subber Power Acoustik 1600w Forsterker Orginal høytalere framme og bak, skal snart sette i nye Mer info om bilen kommer senere og bedre bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Grattis med "ny" BMW. Litt i overkant styla E34 i mine øyne, men så er jo jeg "litt" sånn orginal polizei også da . Ekte xenon i tåke eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Cgrats med nybil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Gratulerer med ny bil, men som sagt tidligere så kansje litt for mye for "styling" for min del. Men jeg lurte bare på en ting, hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Var jo igrunn litt tøff denne. E34 må vel også få lov til å bli stylet, selv om den ikke kler det like bra som andre bmw`er. Fanger, siderskjørt og felger og lys var bra, men du kunne spart deg for de falske luftrillene på skjermene og rattet, den blå girmanskjetten, de hvite instrumetskivene og de målerne der lufta egentlig skal komme ut. Men ellers en ganske tøff bil, og rett motor! Mange som styler bilene har verken råd eller prioriterer motor. Eller motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Gratulerer! Fin farge på bilen da. Blått er rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flammenj Skrevet April 3, 2007 Forfatter Share Skrevet April 3, 2007 Tusen takk for alle svar:) Nei det er bare sånn hvitt lys pærer i tåkelysene, men d ser sånn tålig greit ut;) Er veldig glad i styling så dette er bilen for meg hehe:) og rett motor ja, de andre jeg har hatt har det ikke skjedd allverdens når jeg trør pedalen i gulvet hehe;) Vet ikke hvor mye den er senket men er en av de laveste i byen jaffal, må snike meg over fartsdumpene i byen, så den ligger nok ganske lavt ja. Er jaffal fullt koni sett på bilen:) Har planer om og piffe opp interiøret, da utsiden er ganske ferdig sånn jeg ser d:) Og enig at blått er rått;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå