B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Skulle bestille Eisenmann eksosanlegg hos Schmiedmann i Skien. Snakket med en hyggelig kundebehandler der, som fortalte at det aktuelle anlegget lå på lager, og kunne sendes omgående. Prisen ble oppgitt til 5081kr+ frakt. Dette skulle være et komplett anlegg med mellomrør fra katalysator, alt klart til montering. Dette ble bekreftet flere ganger. På nettsidene står også det samme: "Eisenmann sportspotte. Med en flott lyd uten å være for voldsom. Håndlaget 100% rustfri. Inkl. mellomrør!" Etter et par dager med vurdering frem og tilbake, bestemte jeg meg for å kjøpe anlegget...og forhåpentligvis ha det til påske. Da jeg i dag tok en telefon for å bestille anlegget, var det ikke på lager, men kunne komme til Norge om en uke?? Anlegget var ikke komplett, så en måtte ha mellomstykke til 866.- utenom. I tillegg ville frakten komme på det dobbelte av det jeg tidligere ble skissert. Jeg fortalte om min tidligere samtale, og ble avvist med at det var feilinformasjon! Er det søren mulig å feilinformere så til de grader, selv når en ettertrykkelig spør både om pris og hva produktet består av?? Er Schmiedmann en useriøs aktør på markedet som en bør ligge unna, eller? (Ja, er litt små irritert nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 dette høres ikke bra ut nei, fikk du navnet på den du snakket først med? har bestillt deler der en del ganger, bare gode tilbakemld til dem.. fra min side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Jeg har ikke hatt noe problemer med dem. Leverte tilbake noen varer og dem satt pengene inn på kontoen min. Tok riktig nok litt tid måtte ringe å purre på dem, men da kom penga fort. Men kvaliteten på endel av varene dem har er jeg ikke fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Min erfaring med Motortechnik (Schmiedmann) er kjempebra, handler bare hos dem siden jeg bor like ved og syns de er gode på pris og rask levering. Desverre så er det sånn til tider at en treffer på 2 forskjellige selgere som kan oppgi forskjellige priser, har opplevd det selv hos andre forhandlere. Så det lønner seg å merke seg navnet til den en prater med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 dette høres ikke bra ut nei, fikk du navnet på den du snakket først med?har bestillt deler der en del ganger, bare gode tilbakemld til dem.. fra min side.. Husker ikke hvem jeg snakket med. Spurte ikke etter navnet heller, da jeg regnet med at jeg ble gitt korrekt informasjon, og at alt skulle være greit..men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Har gode erfaringer med Schmiedmann. Hva som er riktig pris står vel på internettsidene deres. PLeier å være noen ukers leveringstid på Eisenmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Gode erfaringer her også. Kjøpte senkesett, shortshift og noen småting der. Varene var som forventet, og prisen var fin. Eneste minus var at det var lang leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Jeg har handlet mye av Schmiedmann og har aldri hatt noe problem med varer eller leveringstid. Eneste jeg har hatt problemer med er at jeg ikke alltid har fått de 10% jeg skal ha for å være BMWCCN medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Har gode erfaringer med Schmiedmann.Hva som er riktig pris står vel på internettsidene deres. PLeier å være noen ukers leveringstid på Eisenmann. Ja, det trodde jeg også. Se på nettsidene på Eisenmann. Det som står der er feil ble jeg fortalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Hvem leverer Eisenmann i Norge utenom Schmiedmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 jeg handlet mitt anlegg der for 2 uker siden! da var det på lager og fikk det etter 5 dager! stort sett bare bra og si om dem! selvom dem ikke var helt medgjørlige på å ta inn bruktdeler fra avdelingene dems i danmark! bare 1500,- i frakt! eisenmann kommer vel som bare bakre lyddemper! og så må du kjøpe soundrhor løst etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 Har gode erfaringer med Schmiedmann.Hva som er riktig pris står vel på internettsidene deres. Nei, ikke ta det for gitt. Da jeg skulle bestille senkesett der var prisen rundt 1000,- høyere på telefon enn på nettet. Ble opplyst om at de hadde veldig mye feil priser på nettet. Dette er en stund siden nå, men selv om jeg påpekte feilen per telefon tok det mange måneder før prisen ble rettet opp, så jeg er fortsatt skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 hei, jeg har handlet masse deler derfra, og har bare godt og si. Synd at sånne ting skal skje. Tror du trygt kan bestille deler derfra igjen men personlig foretrekker jeg koed.dk. da disse er mye billigere og har større utvalg- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 jeg har tross alt kjøpt en "hel" e28 m5 i deler derfra de to siste åra uten noe problermer så jeg har ikke noe stygt å si om dem. eneste jeg synes er litt dumt er at hvis man skal kjøpe noe brukt fra avd i danmark, så må det bestilles gjennom avd i skien. og begge skal ha salgsutbytte av delene, derfor blir det himla dyrt.. men er jo bare å ta en tur med kystlink istede det så ordner det seg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 2, 2007 Forfatter Share Skrevet April 2, 2007 Koed selger vel kun Scorpion, og ikke Eisenmann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå