PIIIPower Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 muligens..men det er jo så kaos.. Og ikke så reint lite harry heller...
BimmerKing Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 muligens..men det er jo så kaos.. Og ikke så reint lite harry heller... Harry er TØFT det
-Anders- Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 hva skjer i strømstad som ikke jeg har fått med meg a
Fredrik Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 hva skjer i strømstad som ikke jeg har fått med meg a Dette er den tilsvarende tråden fra 2006...
BMWBenny Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Vi her ifra skal ditt, vet ikke hvor mye råning det blir..men deilig med en tur ditt, så lenge det er pent hvertfall
mOMOe Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 jobber i år så blir ikke noe tur.. men vet ikke helt om jeg hadde giddi om jeg hadde hatt fri heller. var moro for noen år siden, men nå sist gang var det ingen høydare synes jeg (kanskje fordi jeg var den eneste i bilen som ikke var dritings)
325icab_88 Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Prøveskilt er på plass Til strømstad med taket nede
325icab_88 Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Noen som vil ha meg med? Skulle gjerne fått vært med meg men har dessverre full bil..
oddis Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Prøveskilt er på plass Til strømstad med taket nede Har du satt deg inn i reglene for prøveskilt?
R Andersen Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 I år så kommer politiet i Strömstad til å være enda strengere enn tidligere, så det kan være lurt å holde seg i skinnet.. De satt 40 personer i arresten i fjor.. "Nachspielet" i Halden kommer også til å bli godt overvåket av politiet og UP..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå