Gå til innhold

E46 programering

Rene87
 Share

Anbefalte innlegg

gidd du slenge ut hvor mange 50 øringer og kronajser de tok for jobben!?

tenkte og gjøre det samme.. :)

Noe annet stæsj det hadde vært greit og gjort når man først er der og er framme med programmereren lissom..!?

Noe jeg har gjort på mine E39er er å programmere "securitylock" av dørene på bilen når du kjører avgårde, alle dørene låses automatisk når du kommer over 5 kmt. Fint hvis man er paranoid :)

Fra spøk til alvor, det kan være kjekt å ha! I tillegg låses kun førerdør og tanklokk opp ved første trykk på nøkkelen og de andre dørene ved trykk nummer to.

mange tysk importerte biler har securitylock pga. folk som stjeler biler fra folk som står i lyskryss f.eks, heldighvis skjer ikke sånn så mye i norge:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det ikke skejr mye i norge, men det skjer, har opplevd at noen åpnet døren min i oslo, da hadde jeg ikke sentrall lås og ei heller låst dør.. ikke veldig kult....

så det kan væøre kjekt med dører som låser automatisk...men hvordan er dette i en krasj?

låser de seg opp om mulig? slik at man komme seg ut? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gidd du slenge ut hvor mange 50 øringer og kronajser de tok for jobben!?

tenkte og gjøre det samme.. :)

Noe annet stæsj det hadde vært greit og gjort når man først er der og er framme med programmereren lissom..!?

Noe jeg har gjort på mine E39er er å programmere "securitylock" av dørene på bilen når du kjører avgårde, alle dørene låses automatisk når du kommer over 5 kmt. Fint hvis man er paranoid :)

Fra spøk til alvor, det kan være kjekt å ha! I tillegg låses kun førerdør og tanklokk opp ved første trykk på nøkkelen og de andre dørene ved trykk nummer to.

Er dette en mulighet på min E36 '98 mon tro? :)

Jepp, denne funksjonen kom på 95 modellen, hvis jeg ikke husker feil. Dette lar seg programere i Carsoft, så hvis du kjenner noen som har det, så slipper du å betale masse hos ett BMW-verksted for å få det gjort.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har en BMW e46 sedan 99` så lurer jeg på om det er mulig og programere om bilen til og blinke med blinklysene når jeg låser og åpner?

Håper på noen svar , og evt . Pris på dette :)

Husker jeg syntes det var veldig plagsomt at lysene ikke blinket når jeg låste bilen, enten måtte det være stille så jeg hørte at den låste eller så måtte jeg dobbelsjekke.

Men etter jeg fikk montert orginal alarm så blinker blinklysene når jeg låser/låser opp :)

Pris for å kun programere inn dette vet ikke, men snakket med Trondsen BMW i Tromsø for en måne siden ang. aktivering av BC, da skulle dem ha 3100,- å det er sånn ca like mye jobb som å programere inn blinken fra lysene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E46 318i har fjernstyrt sentrallås, men den blinker ikke når jeg låser/åpner den. Dette kan visst kun aktiveres på biler med alarm.

Med fjernstyrt sentrallås, men uten alarm, så kan du kun få blink når du låser. At du ikke kan få i det hele tatt er feil. Jeg programmerte inn dette på en '98 E46 senest i påsken.

Med alarm kan du få både på lås og åpne.

(grr.. mangelfulle norsk, åpne er jo feil, lock/unlock er mye bedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min E46 318i har fjernstyrt sentrallås, men den blinker ikke når jeg låser/åpner den. Dette kan visst kun aktiveres på biler med alarm.

Med fjernstyrt sentrallås, men uten alarm, så kan du kun få blink når du låser. At du ikke kan få i det hele tatt er feil. Jeg programmerte inn dette på en '98 E46 senest i påsken.

Med alarm kan du få både på lås og åpne.

(grr.. mangelfulle norsk, åpne er jo feil, lock/unlock er mye bedre)

Det var dette jeg også trodde, men fikk grei beskjed fra verkstedet at det ikke var mulig... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...