TJ Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Ser rå ut den der ja! Tar vel alltid litt tid å bli vant med nye modeller, så den blir sikker bare finere og finere etter hvert som tiden går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 e36 m3 er jo den som skiller seg minst ut, utseendemessig. e46 m3 er favoritten, og e30 m3 da..... Likte heller ikke speilene, de sitter på en måte for høyt! En annen farge og andre felger blir nok denne ganske rå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 speilene ...hmm front og bakfanger ...hmm Er nok en tilvenningssak, men denne her var for høy, med for små felger og i feil farge. Stilig med karbontak da, og interiøret så nice ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 på med concept felgene og Le Mans blå farge da snakker vi Digger de nye speila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Tjaaa... Kan vel ikke akkurat si at jeg jubler hemningsløst over synet... Må si som flere andre har påpekt; speilene er ikke pene, og jeg er heller ingen fan av eksosen.. Men det er klart at med litt tilvenning så kommer dette til å bli fantastisk! Favoritt M3`en er dog E30. DET er bilen sin, det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Bilen var pen den, likte speilene, er uvanlig stil på de. Er ikke bmw trendsettere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Mitt hjerte banker forsatt hardest for E46 M3... Er sikkert en fantastisk bil det der, men synes ikke den er like perfekt designmessig som E46 M3, verken utvendig eller innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Var jo litt rå ja, men som sagt fargen og andre rims.. Likte spess vinkel fra siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 4, 2007 Share Skrevet April 4, 2007 Ett eller annet som ikke stemmer, uten at jeg klarer å si hva... E46/E30 leder nok enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Synes den liksom er for elegant til å være rå. Passer på en måte ikke med karbon, mørke felger og luftinntak her og der på den. Uharmonisk har jeg vel kalt det før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Tøft det speedometeret da. Fra 120 går den liksom over til 150 og så bruker 30 videre oppover.. Mulig dette er på fler biler også, men har aldri tenkt over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 den var jo kjempe rå... eneste som ikke falt helt i smak var bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Å joda, disse nye bildene fra BK viser at denne kommer til å se, og bli en RÅ M3 mener nå jeg . Noen über grome 20"(eller større) felger, og en annen farge så hadde jeg vært fornøyd . Noen som vet hva den vil koste i NOK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 E36 m3 er den fineste m3èn,og det kommer den alltid til å bli.Noen som er enig med meg her ? Nei, E46 er den fineste til frem til denne E92'n kommer . Må si meg enig om at E46 er og blir den fineste M3`en..uten tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå