Gå til innhold

Tyver knuste bildrømmen

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut en liten lokal sak fra avisa her.

I januar fikk Råde-gutten Martin Stene (20) bildrømmen oppfylt med en spesialimportert BMW. I går var han et av helgens mange ofre for biltyver.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article ... 7076988102

Vet ikke om han er medlem her, men om noen blir tilbudt e39 facelitlykter eller navi, så vær på vakt.

Synes synd på gutten. Jeg hadde vært så sinna at jeg hadde sprukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud jeg blir irritert når jeg hører om sånt!

At ikke folk kan la andres ting være!

Kan de ikke heller stjele statuer og offentlige bygninger som ikke direkte går utover privatpersoner. :evil:

Sinna-taggen har vel fått opplevd dette.Og da reagerte politiet gitt.De gjør ikke akkurat det hvis det "bare" er en privatperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har et ekstra sett låsbolter til felgene mine liggende på posten nå ja. Sakene omtalt her er liksom litt for nærme hjemme.

Ser ut som en strøken bil på det lille bildet som var i artikkelen hvertfall. Må være utrolig surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forferdelig at det er blitt slik i Norge at man ikke kan sette fra seg bilen uten at den blir utsatt for innbrudd eller hærverk.

Det verste er at det ikke har noen som helst betydning om skurkene blir tatt eller ikke. De vil ikke være i stand til å gjøre opp for seg og gjeld vil bare være et påskudd for å fortsette med uærlige ting. Til slutt samler det seg opp nok saker til at de blir sperret inne et år eller to, der de kun knytter nye kriminelle nettverk til de slipper ut igjen - så gjentar bedriften seg.

Vi skulle hatt kullgruver i Sibir for sånne folk :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjedelig og grenseløst irriterende med innbrudd. Dette er trolig proffer og skal man ta disse så må man ta de hardt. Gjengen som raidet distriktet her for et par år siden ble alle pågrepet med masser av våpen og dop. Det eneste de forstår, og får de til å slutte, er ved bruk av produkter fra jernvarebutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3738rj68]Glad jeg har et ekstra sett låsbolter til felgene mine liggende på posten nå ja. Sakene omtalt her er liksom litt for nærme hjemme.

Ser ut som en strøken bil på det lille bildet som var i artikkelen hvertfall. Må være utrolig surt.

Hva om hjula forsvinner før du får hentet låsboltene på posten da.. :wink:

Må vel skaffe meg det jeg også til mine ny innkjøpte AC/Schnitzer hjul 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...