StigJ Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Lekker kasse. Synes de hjula er meget pene. 20" passer egentlig ganske bra. Klart at større er litt råere. Men det er jo du som skal kjøre den. Og når du setter komforten først er dette ikke noe dumt valg. Eneste jeg ville gjort er å fjernet klistermerkene på dekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Dritlekker bil! Fineste X5'en jeg har sett! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Share Skrevet April 5, 2007 Jo, klart man kan øke høyden på dekkene, men da vil rulleomkretsen bli feil. Dvs da får du feilvisning på speedometer, samt at alt over 5% avvik fra org. rulleomkrets (sjekk STRO-boka) vil gi avskiltningsgrunnlag, og det blir for HARRY å kjøre rundt med en slik bil, med konstant frykt for avskiltning (i ytterste konsekvens)... Interiørbilder kommer....her; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Pen bil! Hel lakka X5 er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Pen bil, men den grillen klarte ikke jeg å svelge. Ble litt for "bling". Er ikke det facelift grillen til X5? Syns den pen jeg, og resten av denne X5'n er meget flott . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Skulle bare vært svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamindre Skrevet April 5, 2007 Share Skrevet April 5, 2007 Virkelig pen bil! Personlig ville jeg nok hatt noe større hjul, som mange andre her også skriver, og svart grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Meget fint eksemplar! Kanskje ikke en bil vi ser ofte her inne på bimmers Dama drømmer om X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Pent..Estoril er kongefargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 Pen bil, men den grillen klarte ikke jeg å svelge. Ble litt for "bling". Er ikke det facelift grillen til X5? Syns den pen jeg, og resten av denne X5'n er meget flott . Det er jeg ikke sikker på, men falt uansett ikke helt i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 12, 2007 Forfatter Share Skrevet April 12, 2007 Nye bilder lagt ut....den er også til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Helt RÅ bil!!! Fargen er utroooolig pen! Blir mer og mer begeistret for den hver gang jeg ser den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Skulle bare vært svart Er du GAL, Christopher!? Det er -SORT- som er ut. Sort og sølv. Folk som ikke er A4-bilkjøpere vil gjerne ha litt mer uvanlige og/eller spenstige farger. F.eks. som denne. Og selv om du ikke vil innrømme det, så er også HVITT inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Den fargen lyser sportslighet, og gir X5'en et spenstig utseende. Tøft! Men skal du selgen den nå, når du endelig har fått den slik du vil ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Den fargen lyser sportslighet, og gir X5'en et spenstig utseende. Tøft! Men skal du selgen den nå, når du endelig har fått den slik du vil ha den? Ja, trenger penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå