Gå til innhold

photoshoots av din bil! postes hit!

Share

bra poseringer??  

58 stemmer

1. 1. bra poseringer??

• ja
      11
    • nei
      48

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror du burde sjekke ut steder som kan fikse slike magnetbøyelige skilt (à la slike L-skilt) som man kan feste utenfor det eksisterende skiltet ditt... For sladding av skilt på den måten du har gjort blir virkelig virkelig virkelig ikke pent.

Dessuten... de fleste som gjør dette, gjør det fordi dem har en motor som er blitt byttet og ikke registrert, eller andre ulovligheter.. ;) Du har jo "bare"en 316 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2mMy:

Joda, men hvis man prøver å ta gode bilder, osv.. Så ødelegger det, i mine øyne, når man lager noen krusseduller i paint på bildene...

Da ville jeg heller investert i en metode for å skjule skiltet hvis man vil være anonym.. men det er nu bare meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2mMy:

Joda, men hvis man prøver å ta gode bilder, osv.. Så ødelegger det, i mine øyne, når man lager noen krusseduller i paint på bildene...

Da ville jeg heller investert i en metode for å skjule skiltet hvis man vil være anonym.. men det er nu bare meg da ;)

forsåvidt enig det!, men det går jo ann å sensuere penere og da! =)

color matching og sørge for at det blir jevnere innenfor skiltramma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder tatt mens snøen kom snikende....

Se der - et lite stativ kan utgjøre ganske stor forskjell. :D

Men, hvis du vil bli tatt alvorlig med fotograferingen din, bør du prøve å unngå å få med kamerareimen på bildet. :wink: Tenker det var noen som ristet på hodet akkurat der. :lol:

Det kan hende at belysningen på bensinstasjonen der du tok bildene kan ha lurt hvitbalansen i kameraet ditt - jeg tror fargen på bilen din er litt penere i virkeligheten.

Jeg ser også at det er ganske mye støy i bildene - dette er et område hvor et speilreflekskamera ville gjort ting bedre, men jeg lurer på om lysfølsomheten i kameraet ditt kunne hatt en mer fordelaktig innstilling: Når du bruker stativ, bør du sjekke i menyen på kameraet at Iso er satt til 100, og ikke til Auto.

Jeg forstår at mange ikke ønsker å legge ut bilder av bilens registreringsnummer på internett - særlig siden det er enkelt å få ut navn og adresse på eieren - og dermed kunnskap om hvor man kan finne bilen - ved hjelp av nummeret. For øvrig er jeg enig med ChrZZ i at sladding av nummerskiltet blir penere hvis du gjør det på en annen måte. :)

Jeg gav to av bildene noen sekunder i Picasa - med nedskalerte filer som utgangspunkt, ser jeg at ett-trykks funksjonene i Picasa gir lett overkokte resultater, men du får en idé om hvilke muligheter du har hvis du tar utgangspunkt i originalfilene fra kameraet.

2ykm2ro1op9.jpg

2u44oia1ur7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre en PS 1..

Men enda litt å gå på, eks kamera-reim, få med hele bilen på bilde (dær du klipper rompa på bilen helt ytterst til høyre)

Evt neste PhotoShoot at du skrur på spredere, kan bli mye bedre da :)

Ellers så er det generelt bedre enn første gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og foressten hva med dere andre?? kom igjen post deres proffe bilder i denne treaden, dette kan bli morro :lol::lol:

Hiver meg på denne.. proff og proff, prøver da. :)

Tok dette i dag:

IMG_0636_01.jpg

Det bilde var kult! Syns bakgrunn som er dekket med litt grafittig er tøft, hehe

Prøver å få til litt tøffe bilder når jeg er ute og knipser :lol: . Hva tror folket om dette?

picture100eq8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra AndySix! Hvilket kamera bruker du?

Skal muligens invistere i et nytt kamera snart..har lyst på eos 400 men syns det er litt mye penger..

Vurderer sterkt eos350 også..mer i min prisklasse liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :)

Har brukt Canon 20D med Canon EF-S 17-85mm IS USM linsen.

Kan veldig varmt anbefale Canon dSLR. Jeg syntes det var greit å lære å bruke det i alle fall. Hadde et Canon 300D før det.

John H: Kjøp et 350D om det passer bedre til din økonomi. Det er ikke så viktig hvilket kamera du kjøper først. Optikken du kjøper etterpå har mer å si. 350D er et svinebra kamera.

Andreas: var ikke så dumt det der. Virker litt uskarpt? Men det er fine farger og veldig ryddig syntes jeg. Lokasjonen har helt klart potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...