Berre83 Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 du kan jo ta en titt her: http://panvulk.meguiars.no/
geddi Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Leser at du benytter Autoglym, noe som er helt greit for bil og er enkelt å arbeide med. Har du en mørk bil anbefaler jeg at du kjøper deg en flaske med "Ultra deep shine" som den heter. Den vil oppleves bedre på en mørk bil og gir ikke så lett skjolder som f.eks. "Super resin polish". Ser at det er en del som har prøvd "Ultra deep shine" og er kjempefornøyde. I alle innleggene jeg har lest har eier hatt en svart bil. Er det noen som har prøvd denne polishen på en mørkeblå(Orientblå) bil og vet hvordan det funker?
Yngvejos Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Jeg har prøvd den på min Royal blau metallic, og den fungerer veldig bra. Brukte den med gjevne mellomrom etter at jeg fikk bilen, her er før/etter bilder. I senere tid har jeg oppdaget meguiars. Jeg bruker Meguiars show car glaze til polering og beskytter med meguiars nxt wax. Blir like bra eller bedre resultat og det er mye lettere å jobbe med. Og siden jeg liker å vokse bilen ofte, slipper jeg å slite så mye på lakken som man gjør med kombiprodukter. Med de produktene jeg bruker, er det ingen hvite flekker igjen på lister og sånt. Polishen skal maseres inn og tørkes bort før den tørker. Voksen skal påføres tynt, så skal overflødig produkt tørkes av. Voksen er gjennomsiktig.
geddi Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Det ble jo kjempebra Får sjekke ut den Meguiar show car glaze'n. Ikke noe problem å bruke den sammen med Autoglym Extra Gloss Protection(allerede kjøpt) vel?
Yngvejos Skrevet Juni 15, 2007 Skrevet Juni 15, 2007 Jeg ville helst brukt nxt wax. Prøvde her en dag å legge ett lag med Extra gloss protection på panseret. Synes det var for tungt å jobbe med, og det var veldig seigt når jeg skulle rubbe litt noen dager senere. Show car glaze hører til proffserien til meguiars, så den er ikke så god å få tak i i norge. Jeg bestilte min fra Autogeek. Men på bilxtra har de forbrukerserien, hvor du sikkert finner en god polish. (deep crystal polish) Har et meguiars eksempel også. Tok for meg mammas audi a3. Kjøpt ny i 2002, skjeldent vasket, og bare med billigsvamp eller automatisk vaskehall. Jeg vasket med Meguiars nxt shampo, polerte med autoglym super resin polish, og la et lag meguiars nxt voks på. Slik ble resultatet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå