Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvd det. Ingen forskjell

Bilen humper og går på max 3 sylindre. Er en 325 (M50). Går pent på tomgang men ved pådrag smeller og puttrer det.

Skrevet
ja så det, men vil prøve alt før jeg begynner å bytte noen deler.

Når du har en feil som kommer periodisk med belastning kan det være utrolig vanskelig å stille diagnose uten å prøve å skifte komponenter.... Hvis du kjenner noen som har samme bil er det jo bare å prøve.

Skrevet

Når den sviver på tomgang og du kobler av LMM, hva skjer da?

Hvis det ikke skjer noenting så er nok LMM deffekt. Hvis den er i orden så gjør turtallet et lite hopp for så og stabilisere seg igjen.

Når LMM er koblet vekk så skal den svive helt normal. Den skal ikke putre og smelle slik som du beskriver.

Skrevet
Ok kan bare et triks om hvordan du ser om den er iorden på eldre greier ( før 92 )

du kan gjerne sende meg en pm på det trisket vis du gidder!, vis det funker får bmw fra 92 au da!

Skrevet

Vel på tomgang skal den gå fint med LMM utkoblet , men drar du den litt på turtall skal den gå helt forjævlig.

Forøvrig kan du rense LMM med brakeclean ( forsiktig med trådene , og ta den av bilen først ) .

Luftfilter?

Plugger?

Bensin?

Coil?

Hvordan er spenningen på batteriet?

Har du sjekket jordingen mellom motor og chassis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...