am0n Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Er det noen måte og finne ut om denne er gåen på? Sånn uten å bruke diagnoseutstyr eller teste med en annen.
Odlaen Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 prøve å koble den fra å se om det er noen forskjell. Beskriv problemet ditt litt bedre.
am0n Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 Prøvd det. Ingen forskjell Bilen humper og går på max 3 sylindre. Er en 325 (M50). Går pent på tomgang men ved pådrag smeller og puttrer det.
am0n Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 ja så det, men vil prøve alt før jeg begynner å bytte noen deler.
Robin_Isak Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 ja så det, men vil prøve alt før jeg begynner å bytte noen deler. Når du har en feil som kommer periodisk med belastning kan det være utrolig vanskelig å stille diagnose uten å prøve å skifte komponenter.... Hvis du kjenner noen som har samme bil er det jo bare å prøve.
Øyvind L. Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 Når den sviver på tomgang og du kobler av LMM, hva skjer da? Hvis det ikke skjer noenting så er nok LMM deffekt. Hvis den er i orden så gjør turtallet et lite hopp for så og stabilisere seg igjen. Når LMM er koblet vekk så skal den svive helt normal. Den skal ikke putre og smelle slik som du beskriver.
am0n Skrevet April 7, 2007 Forfatter Skrevet April 7, 2007 Jeg veit det ikke er noe galt med coiler eller plugger. Den går helt likt både med og uten LMM.
Waldez Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Ok kan bare et triks om hvordan du ser om den er iorden på eldre greier ( før 92 )
Dirty Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Ok kan bare et triks om hvordan du ser om den er iorden på eldre greier ( før 92 ) du kan gjerne sende meg en pm på det trisket vis du gidder!, vis det funker får bmw fra 92 au da!
Grasatfahrer Skrevet April 7, 2007 Skrevet April 7, 2007 Vel på tomgang skal den gå fint med LMM utkoblet , men drar du den litt på turtall skal den gå helt forjævlig. Forøvrig kan du rense LMM med brakeclean ( forsiktig med trådene , og ta den av bilen først ) . Luftfilter? Plugger? Bensin? Coil? Hvordan er spenningen på batteriet? Har du sjekket jordingen mellom motor og chassis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå