rapidspeed Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 har en-99 520i touring med business cd, brede displayet.. har lyst på org tv enten 4:3 eller den med widescreen. hva vil virke om jeg bare bytter skjermenheten til å begynne med. vil noe virke? hvilke funksjoner vil virke bare ved skjermbytte for senere å montere diverse tillegsenheter.. vil en skjerm åpne evt originale funksjoner son ikke ligger der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Har du vanlig business cd så er dette er stor jobb, må inn med det meste til alt så og si. GPS mottager osv... har du penger og er flink til å skru bil selv så er det vel ikke no stress, men ellers vil jeg ikke anbefale det. Er nok en masse timer med ombygning for å få tv skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 sjekk denne DIY guiden Retrofit original navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 ser ut som en real og dyr møkkajobb.. nytt ledningsnett, rebuild av rommet i bagasjen.. så på dette jeg også, men slo det fra meg.. får handle inn en bil med dette neste gang.. Men lykke til hvis du gjennomfører det.. kjøp deler på eBay.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå