Gå til innhold

*Nice e36 coupe vurderes solgt!*


bmwdude
 Share

Anbefalte innlegg

Til de av deere som har brukt en halv time på å lest tråden å ikke funnet ut noe om bilen, da spesielt motor....på et av de første innleggen i prosjekttråden får selger spm om det er lenge til han ska sette inn m3 motoren! "m3 motoren"...det skulle ikke være så vanskelig å tenke seg til hvilken motor det er da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du intresert og tørr å ringe meg på 90162170 så gjør du det.

har vært noen seriøse som har ringt som skal få flere bilder og info om bilen..

mest mulig at bilen blir solgt UTEN motor.

men 2,5l kan følges med i deler.

Faen for dritt unger som skal legge ut av allt stresse her da?!?! ha ha,., jaja..

SEND PM OM INTERESSE..

DELER IKKE ALL INFO OM BILEN SOM JEG HAR HOLDT PÅ MED I ALL TID FOR DERE SOM IKKE ER INTRSERT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DELER IKKE ALL INFO OM BILEN SOM JEG HAR HOLDT PÅ MED I ALL TID FOR DERE SOM IKKE ER INTRSERT!!!

Dette er et åpent forum der alle kan skrive kommentarer i trådene. Det er imidlertid ikke god folkeskikk å ødelegge en salgtråd med innlegg som ikke spesifikt handler objektet som skal selges (altså i relasjon til at man er interessert i det som skal selges). Du gjør det imidlertid lettere for deg selv som selger hvis du forteller litt om bilen som skal selges. Alternativt ber du mer eller mindre selv om innlegg der folk naturligvis spør hva prisen er og hva slags motor bilen har. Noe annet er ikke å forvente i et åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da Beklager jeg STERKT!

men jeg blir bare lettere iritert når folk skal legge ut masse spørsmål når jeg sier at di skal få rede på allt gjennom Mail eller en telefon.

det eneste jeg ber om er at folk kan sjekke prosjekt tråden her jeg har om bilen, og eller eventuelt at di sender meg pm om mer info på bilen som er gjort.

og det vill si blandt annet om denn nye eieren, i tilfelle vill ha vekk den sølv fargede krakkeleringen, kan jeg endre på allt.

Og i med det at jeg jobber som bil lakkerer kan han eller ho bestemme ossen di vill ha det med fargen før eventuelt en deal!

Beklager, men send meg pm folkens så hadde det vært veldig fint :)

mvh Torstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DELER IKKE ALL INFO OM BILEN SOM JEG HAR HOLDT PÅ MED I ALL TID FOR DERE SOM IKKE ER INTRSERT!!!

Dette er et åpent forum der alle kan skrive kommentarer i trådene. Det er imidlertid ikke god folkeskikk å ødelegge en salgtråd med innlegg som ikke spesifikt handler objektet som skal selges (altså i relasjon til at man er interessert i det som skal selges). Du gjør det imidlertid lettere for deg selv som selger hvis du forteller litt om bilen som skal selges. Alternativt ber du mer eller mindre selv om innlegg der folk naturligvis spør hva prisen er og hva slags motor bilen har. Noe annet er ikke å forvente i et åpent forum.

Beklager men det var en feil måte av meg å utale skrive måte min på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok da Beklager jeg STERKT!

men jeg blir bare lettere iritert når folk skal legge ut masse spørsmål når jeg sier at di skal få rede på allt gjennom Mail eller en telefon.

For min del behøver du ikke å beklage... jeg bare forteller deg hvorfor du etter din mening får uønsket respons i tråden. Anyway... lykke til med salget av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Helvete heller.....er setningen som slår meg her!!!!!

Noen som vet hvorfor???

Alt skal være så hemmlig nå for tiden.

Mest sannsynlig overpriser du bilen din, og at du mest sannsynlig får hørt det, mye nedlatende kritikk.....ike vet jeg.....bil...det er faen meg ikke en bil, det er en ting....uten motor.... altså ingen bil....

Skal man selge bilen sin, så for man for faen putte inn hva man har tenkt å ha for bilen, alle vet hva de kan selge for og hva som blir for billig. Et bilprospekt uten pris, har du ikke oppgitt en pris, så for du faen meg dritte i å selge. Folk vil se at bilen er verdt prisen.

Hva faen skulle man gjort hvis alle la ut et bilprospekt uten pris........

Man skal selge bilen, men legger ikke inn i salgsteksten at det faen meg ikke sitter motor i den.

Fra en skala fra en til maks.......hvor dum er du?

DU VILLE IKKE HA OPPSTYR RUNDT SALGET, MEN DET ER AKKURAT DET DU HAR FÅTT...Neste gang bør du ikke legge ut en salgsannonse på et forum uten å gi godt med opplysninger rundt objektet du skal selge, der man vet folk og fe spør og graver.

BEDRE FØRE VAR, SAMMA FAEN HVOR BLÅST MAN ER

ps:lykke til med salg, hvis den ikke er solgt

huff a meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til de av deere som har brukt en halv time på å lest tråden å ikke funnet ut noe om bilen, da spesielt motor....på et av de første innleggen i prosjekttråden får selger spm om det er lenge til han ska sette inn m3 motoren! "m3 motoren"...det skulle ikke være så vanskelig å tenke seg til hvilken motor det er da?

Man skal ikke alltid tro på rykter, og basere seg på rykter.....noe det virker som du gjør i sterk grad.

Leser du mye i "Se og Hør". :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...