Ronny M Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Hvilken av disse spillerne passer best i en E36? Begge spillerne er bra, og dekker mine behov, så det står bare om hvilken som vil se best ut i bilen. Hvilken er nærmest belysningen i BMW'n? Jeg syns rødfargen i Alpine spillern ser helt feil ut, men det er kanskje bare bildet?
BMW 320 IAT Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Pioneer spilleren, jeg har den selv og er kjempe fornøyde med den
Ronny M Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Såpass enighet her ja! Da er jeg ikke lenger i tvil...
KennetG Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 du får endre belysningen i alpinespilleren. Alpine er en klasse for seg!!
_CoZm|C_ Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Bare meg så synes Alpine spilleren va finest? jaja.. godt alle ikke liker det samme..
Ronny M Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 du får endre belysningen i alpinespilleren. Alpine er en klasse for seg!! Får vel ikke endret til forskjellige rødfarger på den spillern, kun den ene røde og grønt så vidt jeg vet... eller?
Ronny M Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Lydkvalitet - Alpine.Looks - Pioneer. Det stemmer nok det ja. Men Pioneer gjør jo mye riktig de også da, så jeg vet ikke om vi dødelige hører forskjell egentlig... ?
Mack10 Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Pioneer helt klart.. Du kan velge mellom alle forskjellige farger på Pioneer spilleren også.. Har spilleren selv og den er knall
Larre Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Tøffere look på alpine men har mest tro på Pioneer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå