Michael Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Er det bare å dra disse rett av, synes lissom ikke jeg kan dra noe hardere for da ryker plasten.. takker for svar
hagenisse Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Skal være det, men som med alt annet på E36, så ryker det jo...
Michael Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Takk skal du ha, ja er sant det, har ryki litt deksler og klips rundtomkring ja...
Michael Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 Da prøvde jeg og ta dem av, det resulterte i atter begge røk...hehe
ChrZZ Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Ja, jeg misunder dem som har E46, E60, E90 osv.. som da i maaaange tilfeller bare kan skru, dra, bytte, etc etc uten at noe knekker eller har rustet fast..
Michael Skrevet April 8, 2007 Forfatter Skrevet April 8, 2007 På mange måter er e36 en skikkelig drittbil, intereøret pokkertamæ helt jææævli å skru på...
-Martin- Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Er det bare i min bil at det knirker noe voldsomt når man dytter på dashbordet ? høres ut som alt bare så vidt henger sammen. Dørtrekkene knaker og knirker nesten bare man ser på dem, Er litt flaut når folk lener seg på armlenet i døra og man ikke hører hva side mannen sier i 10 sek etterpå pga. øresus satt litt på spissen
-Roger- Skrevet April 8, 2007 Skrevet April 8, 2007 Ja jeg også er litt plaget med en del knirk i interiør.... Har hatt e46 før, og der var det ikke noe problem...(Kanskje fordi den var nyere) Irriterende er det uansett!
Dirty Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 og er det ikke knirking, så er det fusking sviver ikke på tomgang foringer osv osv
-Roger- Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 og er det ikke knirking, så er det fusking sviver ikke på tomgang foringer osv osv Synes du det? Har hatt 2 bmw'er som jeg hadde masse problem med og det var 2 gamle e30'er... e36'ene og e46'n var det relativt lite problem med....
-Martin- Skrevet April 9, 2007 Skrevet April 9, 2007 Har ikke hatt noen tekniske problemer med E36'n utenom denne hersens knirkinga. Men du som har/hatt E46, hva er hovedforskjellene i disse bilene med tanke på kjørekomfort og kvalitetsfølelse?
-Roger- Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Følte vel egentlig at e46 var litt bedre kvalitetsmessig! Mer "tight" lissom... Kjørekomfort synes jeg det er ganske det samme... Men jeg synes komfort og kjøreglede blir bedre etter større utgave/motor du har. Har bedre kjøreglede med min e36 328i enn jeg hadde med min e46 318i! Sånn var det også med e30'ene jeg hadde! 325'ene var noe helt annet å kjøre enn min første bil, (318)
-Roger- Skrevet April 10, 2007 Skrevet April 10, 2007 Jepp, Bedre kjøreglede vanskelig å forklare kanskje, men for å si det ganske enkelt så er jeg en som liker veldig godt å kjøre bil. Gleder meg mer til å kjøre den jeg har nå enn den jeg hadde før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå