John H Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Som sagt.. Mener bestemt å huske at eg har sett denne til salgs tidligere for ca 5-60000kr og nærmere eller over 300k på telleren?? Noen som kan bekrefte dette..kan være eg blander med en annen bil også, men bare lurer om noen husker? Kanskje eieren er her på forumet også? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1452961;username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Var litt lav ja, men kan jo stemme. Ta en telefon til tidligere eiere å hør. Du får utskrift av navn på tidligere eiere hos biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Skummelt lav km stand til å være en 92 modell ihvertfall så er skeptisk til at den er sann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Er selfølgelig ikke umuligt at den er kjørt 120k..er ikke intressert i bilen selv. Var kun meint som en advarsel for andre, viss det skulle vise seg at eg husket rett.. Husket den igjen på felgene mener eg..ikke så mange av akkurat de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovik Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Har en kompis som kjenner han som har lakkert og ordnet den bilen.. Kan jo hende han husker km-standen da han solgte bilen iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 motorbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 9, 2007 Forfatter Share Skrevet April 9, 2007 Kan godt være den har tatt et motorbytte, men syns uansett selger bør opplyse om det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Ringt å hørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2007 Share Skrevet April 9, 2007 Altså... 89K for en 320i coupe som har gått såpass lite, SAMT chameleon-lakk som gjerne koster... 20-40 000,- å hellakkere med (avhenger av om du kjenner noen eller ei).. Enten: - så vil han bli kvitt bilen FORT og driter i fortjeneste - han innser at man ikke nødvendigvis betaler fullpris i bilprisen for lakk og styling - at km-standen er skrudd kraftig på, og at han har et "lite" hjerte og ikke har skrudd prisen enda mer opp... Uansett, så er denne lakken nesten halvparten av bilprisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Altså... 89K for en 320i coupe som har gått såpass lite, SAMT chameleon-lakk som gjerne koster... 20-40 000,- å hellakkere med (avhenger av om du kjenner noen eller ei).. Enten: - så vil han bli kvitt bilen FORT og driter i fortjeneste - han innser at man ikke nødvendigvis betaler fullpris i bilprisen for lakk og styling - at km-standen er skrudd kraftig på, og at han har et "lite" hjerte og ikke har skrudd prisen enda mer opp... Uansett, så er denne lakken nesten halvparten av bilprisen. Coupe? Ser bare en sedan jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Har du ikke hørt det nye? coupe med 4 dører ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Har du ikke hørt det nye? coupe med 4 dører ? hva kaller du dette? coupe med 4 dører?(forøvrig værdens lekkreste bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 (forøvrig værdens lekkreste bil) Tja..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Kanskje ikke med de felgene, men den bilen er bare lekker! (Kan gjerne ha 20" brabusfelger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Eg kaller det ein stygg 1-stjernes bil Edit: Bilen ligner jo på Auda TT, og den ser jo ut som eit halv eggeskall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå