Ole@Automote Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Savner bilen HUMF!! Tom garasjen nå! Regner med att ny eier hadde en fortreffelig tur nordover til Mosjøen før han setter kursen sørover igjen Den bilen der er bare nydelig å kjøre!
S.Khan Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Må bare tilføye en ting : Bilen er ubeskrivelig fantastisk bygd, og en drøm å kjøre Er meget fonøyd med bilen, stor takk til Ole som har brukt masse tid og svette for å få dette sammen Det kommer tråd etterhvert, og Ole's planer om bilen kommer jeg til å fortsette med, Turen opp til Mosjøen og hjem var helt super Bakke: hei, åssen bil kjørte du? var en del som prøvde å få meg til å gasse litt, hehe det ble selvsagt noen gasspådrag her og der, men prøvde å kjøre pent og ikke la fristelsen blir for stor til å gi bånn gass hehe
bakke Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 kjørte en blå e36 cab : b skjønner at du ikke gidder å gasse på hver gang det kommer noen å "ypper" seg
S.Khan Skrevet September 17, 2010 Skrevet September 17, 2010 kjørte en blå e36 cab : b skjønner at du ikke gidder å gasse på hver gang det kommer noen å "ypper" seg Mulig jeg satt i tlf. hadde i grunn fulllasta bil også
e30lars Skrevet Oktober 10, 2010 Skrevet Oktober 10, 2010 det er en strøken bil ass..! lyst på e30 m3 med m5 motor
eirikbg Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 Sinnsykt fet bil. Den røde grillen var toppen på kaken!
Ole@Automote Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Skrevet Desember 15, 2010 Bilde av ny bilen på ferja mellom England og Danmark
Gjest Skrevet Desember 15, 2010 Skrevet Desember 15, 2010 Sikkert rå og kjøre di der. men litt synd di ser hjemmelaget ut=)
S.Khan Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 meget lekkert du gleder deg vel som en guttunge på å se det nye leketøyet ditt
Ole@Automote Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Savner fortsatt M3`en min selv om den ikke kan samenlignes med Ariel Atom 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå