Ole@Automote Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Nå skal vildyr prosjektet få hvile seg i en måneds tid Sånn såg den ut før den ble trekt bort for lagring Skal bli gromt å få på ordentlige felger og karbon dråpespeil
Ole@Automote Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 Nå er det 2 uker igjen til jeg tar "Dyret" ut av garasjen igjen for å få start på den Alle de siste delene er bestilt. 328 Mellomaksling M3 E36 spindler Radiator blir bestilt i løpet av uken hos radiatorservice Mangler å få pressa slanger til Oil cooleren og den hydrauliske bremsekraft forsterkeren
Espen M33 Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Nå er det 2 uker igjen til jeg tar "Dyret" ut av garasjen igjen for å få start på den Alle de siste delene er bestilt. 328 Mellomaksling M3 E36 spindler Radiator blir bestilt i løpet av uken hos radiatorservice Mangler å få pressa slanger til Oil cooleren og den hydrauliske bremsekraft forsterkeren Her lukter det knallhard jobbing i uke 23..... Rekker du dette da mon tro?
Ole@Automote Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Skrevet Mai 22, 2007 Maa vell vaere realist og innse att jeg ikke rekker ACR Men neste gang
Espen M33 Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Maa vell vaere realist og innse att jeg ikke rekker ACR Men neste gang Det var da synd... Men det går som kjent flere tog
Ole@Automote Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Skrevet Mai 23, 2007 Jeg kommer til ACR en tur uansett:-) fås se hvilken bil jeg tar med meg, kansje jeg kjører sykkel
Ole@Automote Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 Da har det kommet noen oppdateringer E36 M3 3,2 komplett forstilling er på plass, mangler bare justerbart senkesett så er alt berre lækkert, har også fått på karbon speil og luft innsug til bremesene.
Ole@Automote Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Kuli!!E ska sitt på en tur.. Ordner seg bare jeg får alle delene og blir start klar det
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Helt råå bil Har dere tenkt å fly av sted med den vingen eller Ser litt sånn ut, den er ganske tøff
Ole@Automote Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 Helt råå bil Har dere tenkt å fly av sted med den vingen eller Ser litt sånn ut, den er ganske tøff Er DTM 1992 kopi Er for å bremse toppfarten ned til 250
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Nå har jeg fått custom radiatoren, snart skruing igjen :whoa:
Espen M33 Skrevet Juli 26, 2007 Skrevet Juli 26, 2007 Nå har jeg fått custom radiatoren, snart skruing igjen :whoa: Ja, det nærmer seg sommertreff igjen.. Rekker han det denne gang da mon tro?? Isåfall skal jeg prøve å tukte deg med noe som går litt fortere enn svartn min....
Ole@Automote Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Skrevet Juli 26, 2007 Nå har jeg fått custom radiatoren, snart skruing igjen :whoa: Ja, det nærmer seg sommertreff igjen.. Rekker han det denne gang da mon tro?? Isåfall skal jeg prøve å tukte deg med noe som går litt fortere enn svartn min.... DET SKAL VI BLI TO OM Jeg håper virkelig jeg klarer å bli ferdig, men det er håp ikke mye igjen nå, mellomakselen er ferdig korta inn når jeg kommer hjem og da gjennstår det bare å koble ledninger og sette på radiator
Ole@Automote Skrevet August 14, 2007 Forfatter Skrevet August 14, 2007 Nå har jeg begynt å jobbe med M3`n så smått igjen. Fått på plass mellom aksling nå, 328 aksling som er kortet inn 4 cm det ble perfekt Nå er det radiator, el kobling og eksos som står for tur Forøvrig så er Vogtland justerbart senkesett til e36 M3 på plass, er også kjøpt inn KSPORT bremser type 358 mm i diameter framme med 8 stempla kalipper og 330 mm bak med 6 stempla kalipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå