Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er faktisk ikke sikker på hva som sitter på min.. den er i utgangspunktet for kort i allefall, men er dreid/frest til en avstands klump/hylse, i forkant av akslingen..

Det er fordi at du ikke har M5 kasse. Sett på en m5 kasse så ser du at det passer perfekt ;)

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå har jeg begynt å jobbe med M3`n så smått igjen. Fått på plass mellom aksling nå, 328 aksling som er kortet inn 4 cm det ble perfekt :twisted:

Nå er det radiator, el kobling og eksos som står for tur :sly:

DSC00539.jpg

Forøvrig så er Vogtland justerbart senkesett til e36 M3 på plass, er også kjøpt inn KSPORT bremser type 358 mm i diameter framme med 8 stempla kalipper og 330 mm bak med 6 stempla kalipper :evillol:

Det hørtes ut som seriøse bremser :D

Håper du tar deg tid til å bli ferdig til acr. Er rett og slett for få gromme bmwèr som kjører bra der oppe....

Skrevet

Problemet er att jeg må bygge om en e36 til M3 og passe begge barna mine ei uke før ACR så det blir knapt med tid til å skru på mitt eget prosjekt :?

Men en dag!!! så er jeg klar 8)

Jeg skrur så mye jeg klarer, regner med å ha radiator på plass i morgo hvis tiden strekker til.

Skrevet

Kommet litt lenger nå 8)

Custom Ekspansjons tank, skal tigges på div rør også skal den bli høyglans polert.

Ekspansjons.jpg

radiator er på plass, laget på mål hos radiator service.

Radiator.jpg

Radiator1.jpg

Radiator2.jpg

fikk laget feste braketten i dag. I morgen så håper jeg å få gjort litt med ekspansjonstanken og lagt opp slanger.

Skrevet
så den liten ut eller er det bare meg?

hmm nei kanskje ikke alikavell:P

Du ser bare 2/3 deler av radiatoren, den skal ha større volum enn den som orginalt sitter på S38/B36 motoren.

Til 336MIk

Ellers så betalte jeg 4000kr og det syns jeg ikke var så dyrt. har tegning på den jeg kan sende hvis du vil bestille.

Skrevet
så den liten ut eller er det bare meg?

hmm nei kanskje ikke alikavell:P

Du ser bare 2/3 deler av radiatoren, den skal ha større volum enn den som orginalt sitter på S38/B36 motoren.

Til 336MIk

Ellers så betalte jeg 4000kr og det syns jeg ikke var så dyrt. har tegning på den jeg kan sende hvis du vil bestille.

Har gjort om litt på rammevanger,så din tegning vil nok ikke passe i min bil,men har en radiator jeg tenkte på om jeg skulle kopiere.

• 2 weeks later...
Skrevet
Nå nærmer det seg oppstart snart 8)

Fanken gikk glipp av ACR denne gangen også!!! men neste år da!! :twisted:

Ta det med ro.. Jeg kom meg heller ikke opp til acr denne gang. Venstrearma slo seg vrang. Men neste gang stiller vi vel med hver vår M3 igjen tenker jeg :D

Skrevet
Nå nærmer det seg oppstart snart 8)

Fanken gikk glipp av ACR denne gangen også!!! men neste år da!! :twisted:

Ta det med ro.. Jeg kom meg heller ikke opp til acr denne gang. Venstrearma slo seg vrang. Men neste gang stiller vi vel med hver vår M3 igjen tenker jeg :D

jepp :) Oppstart på meg i morgo hvis alt går etter planen :twisted:

Kommer en kar som skal koble opp det elektriske til meg, det er ikke min sterke side og jeg tar ingen sjanser.

• 2 weeks later...
Skrevet

Oppstart ble litt utsatt pga lekk innsprut skinne på s38 motoren, ser ut til att den har fått noen skader når de plukka den ut på koed, men deler blir bestilt.

Prosjekt vil bli jobbet på igjen når jeg er hjemme fra sør amerika om 3 uker. 8)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...