Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bare e30 m3 som er ekte M3 å det vet du hehe

BMW e30 M3 ruuuler :sly: bare synd de har for liten motor, men det går det an å gjøre noe med 8)

For liten nei! Det er bilen som er for tung!

Skrevet
Bare e30 m3 som er ekte M3 å det vet du hehe

BMW e30 M3 ruuuler :sly: bare synd de har for liten motor, men det går det an å gjøre noe med 8)

For liten nei! Det er bilen som er for tung!

Det er sant 8) Effekt vekt er avgjørende for ytelse.

Kjenner jeg fikk litt blod på tann nå når motoren endelig startet, første forsøk også gitt, kinna på starteren i 5 sec også VRROOOOOOM!! 8)

Skrevet
grattis :D men det har fortsatt ikke kommet snø så må vel ut å prøve litt

Du skjønner det att der jeg bor så er det 10 cm snø på veien i dette øyeblikk og jeg er litt usikker på om den forsvinner :?

Men hvis det blir bare veier så tror jeg att jeg bare må 8)

Skrevet

jeg syns synd på deg som kansje må vente flere mnd med å prøve bilen..

må fløtte lengere sør.. her skinner sola og jeg lurer på om jeg skal stikke en tur på vannet i dag

• 2 months later...
Skrevet

hehe koselig travers diskusjon!!

Da jeg flytta over 535 forstillingen til 520 prosjektet mitt for noen år siden kjørte jeg hele suppa (uten motor) med dekk på under karosseriet, og festa støtdemper toppene først, mens traversen lå løst å dingla.. om jeg hadde festa den i orginal stilling eller hatt 10 centimeter shims mellom hadde jo fortsatt høyden på karosseriet vært lik! :)

Skrevet

Ja det har jeg sett 33mik, men sist jeg handla med de gikk det så sykt lang tid før delene kom så jeg hadde et håp om at noe sånt kunne finnes i Norge... :wink:

Skrevet

Ekspansjons.jpg.

Hvem lagde denne til deg? Om det var du, hvor fikk du tak i lokk og flens til lokket?

Den tanken der lagde jeg selv, tigga alu rør, flensen du ser med gjenger er tatt fra ett justerbart senkesett de skålene du har bak på e36, lager lokk av justerings skruen og putter inn gummi pakning. Ellers så har jeg trykk avlastning ett annet sted på kjøle systemet.

Jeg kan forøvrig få laga en sånn tank til deg hvis du er intr, litt vanskelig å få til festene uten å ha bilen din her da alt er jo custom

Skrevet
hehe koselig travers diskusjon!!

Da jeg flytta over 535 forstillingen til 520 prosjektet mitt for noen år siden kjørte jeg hele suppa (uten motor) med dekk på under karosseriet, og festa støtdemper toppene først, mens traversen lå løst å dingla.. om jeg hadde festa den i orginal stilling eller hatt 10 centimeter shims mellom hadde jo fortsatt høyden på karosseriet vært lik! :)

Prøvde å forklare det her jeg å hehe 8)

Skrevet

Den tanken der lagde jeg selv, tigga alu rør, flensen du ser med gjenger er tatt fra ett justerbart senkesett de skålene du har bak på e36, lager lokk av justerings skruen og putter inn gummi pakning. Ellers så har jeg trykk avlastning ett annet sted på kjøle systemet.

Jeg kan forøvrig få laga en sånn tank til deg hvis du er intr, litt vanskelig å få til festene uten å ha bilen din her da alt er jo custom

Jeg kan jo eventuelt sveise på fester sjøl da, når kan du eventuelt ha en klar?? Hvor mye rommer den? skulle jo selvsagt hatt den i går jeg...:)

Skrevet

Jeg kan jo eventuelt sveise på fester sjøl da, når kan du eventuelt ha en klar?? Hvor mye rommer den? skulle jo selvsagt hatt den i går jeg...:)

Hm er litt usikker på om jeg har sånn justerings ting som jeg kan lage lokk av, jeg må eventuelt få en kompis av meg til å tigge den da jeg bare er amatør :oops: Men fikk det greit til på min egen 8) Den rommer så mye som du vil den skal romme, ut å ta noen mål du og hvor mange innganger du trenger på den. Jeg kunne tatt noen bilder av hvordan den ser ut nå, er to koplinger tigget inn på oversiden og en i front som går ned til radiatoren.

Blir ikke sveiset noen sånn før etter nyttår ser jeg for meg.

http://www.ssvas.no Er de som eventuelt skal lage til deg, de gjør alt med alu osv, gode venner av meg er de også 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...