M3 E 30 Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Speedpuls er vel svart/hvit fra motor,til brun/rød bak på instrument. ja på motoren er de svart/hvit men jeg koblett den sammen med en som er hvit og svart på E30 M3 motorkontakten .Er de speedpuls signal på E30 M3 motorkontakten ? Eller har Jeg koblett feil ? Er ikke sikker på om motor går i nødprogram de lukter litt bensin av eksosen og bruker mye meir bensin en normalt ca:3l på mila ved blandet kjøring
Ole@Automote Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 Speedpuls er vel svart/hvit fra motor,til brun/rød bak på instrument. ja på motoren er de svart/hvit men jeg koblett den sammen med en som er hvit og svart på E30 M3 motorkontakten .Er de speedpuls signal på E30 M3 motorkontakten ? Eller har Jeg koblett feil ? Er ikke sikker på om motor går i nødprogram de lukter litt bensin av eksosen og bruker mye meir bensin en normalt ca:3l på mila ved blandet kjøring Du kobler svart/hvit på motoren med brun/rød på den hvite kontakten bak instrumentene. dette er kabelen som kommer i fra farts måleren på diffen din, der den ene er brun og den andre Brun/rød. Jeg hadde forøvrig min første prøve tur med bilen i dag Det er håp for ACR nå hehehehehhehe
M3 E 30 Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Nå har jeg koblett om speedpulsen på som DU har forklart,og de ble en heilt anna motor Tusen takk for hjelpen Ps:uten dere her i forumet hadde jeg ikke kommet så langt som jeg har med prosjektet mitt
Ole@Automote Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 har støtt på litt problemer, bilen min fusker i øyeblikket og jeg som hadde tenkt meg til ACR, er som om noe butter i mot, må være no med bensin, kan også være plugger. Prøver nye i mårra og hvis det funker så er jeg på Vei til mitt første treffe etter ombyggingen Litt sånn ready to race stand nå, finishen får komme neste gang jeg har kommet av båten
Ole@Automote Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Litt updates. Lakkering til vinters igjen i sommer skal jeg kjøre, har blitt noen turer nå og de bilene her er bare nydelig å kjøre med sånn maskin føler orginal maskina blir for liten men nå stemmer det bedre
Ole@Automote Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Skrevet Juni 7, 2008 Felgene på bilde er til salgs for rette prisen da jeg skal ha BBS Race med gull senter 8,5 x 17" og 10 x 17" med 5 serie innpress.
Cato84 Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 Fy faan! Disse bilene er helt sinnsyke! Fargen passer jævlig bra da! Gratulerer, gleder meg til å se deg på ACR:)
Rogern Skrevet Juni 7, 2008 Skrevet Juni 7, 2008 e30m3 er jo bare råe biler. med denne motorn i tillegg må den jo være enda råere. skikkelig rå bil
anders87 Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Heh, disse bildene der anser jeg bare som en teaser, for hva som er i anmarsj Synes du den er rå nå, kommer den til og bli drop dead gorgeous da den er ferdig! Ser du har fått skilter på bilen din og? Ikke verst
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Bilen er som sagt bare race ready, så motoren er ikke senket enda, dette blir gjort straks jeg kommer igjen fra havet Det sitter også ett hvit panser på i øyeblikket som er festet med klipps. Hmm jeg kan vell likså godt legge ut bilder fra fronten å
Gjest Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Tøft prosjekt.=) Men hvorfor valse hjubuene slik på en m3??
boost Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 detta blir kvalitet.. hva bli fargen da? de nye fargen
boost Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 detta blir kvalitet.. hva bli fargen da? den nye fargen
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Tøft prosjekt.=) Men hvorfor valse hjubuene slik på en m3?? De er valset for å få på felga, planen er å få tak i nye skjermer for å bredde de på mere naturlig måte, jeg har jo ett lakk - opprettings verksted i ryggen. Til Boost jeg aner ikke hvilke farge jeg skal velge, blir nok enten hvit med M striper eller sølv sånn som nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå