j_b Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 er det orginal m3? og godkjent? spør så slipper jeg å se gjennom 27sider
Gjest Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Blir drit bra dette. synd du skal selge da. Jeg tar meg friheten i og svare j_b her. er org m3 ikke gokjent.
Ole@Automote Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Det er orginal M3 solgt i norge 1989! Registrert som 89 mod men er 1987 mod sto på utstilling hos BMW norge i ett par år før den ble solgt. Ikke godkjent med S38 motor men alt er bygd for godkjenning. For godkjenning trengs det en tur til TÜV i tyskland for typegodkjenning. Noe jeg muligens gjør i 2010 hvis salget går tregt. men da stiger selvfølgelig prisen.
rakett Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 denne bilen så jeg faktisk live på acr på sommertreffet i juni. Skikkelig øyensten, som var jævlig pen i den gråfargen du hadde. Syntes den kledde å være grå mye bedre enn sånn du har lakkert den nå. Bilen så skikkelig tøff ut med felger og det hele. Sikla på den da hehe. Fin bil. Original grå eller?
Ole@Automote Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Den var grå orginalt ja, fin den fargen også du ska se att hvit med M striper blir rett når alle dekaler og utstyr kommer på ser veldig naken og kjedelig ut nå! Felgene du såg den med er litt tamme i forhold til BBS RS felgene som skal på da skal du se att alt stemmer
Ole@Automote Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 Jeg skal ned på verkstedet i morgen og begynne monteringen Tar litt tid dette prosjektet men jeg har stor tro på att slutt resultatet blir helt knall!
M3 Yngve Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Ja få tatt noen fine bilder av monteringen da. Skal begynna å skrape men M3 E30 for tectyl og understels masse en av dagene. Så male den under, før den skal på lakk osv. Gleder meg til den dagen den kommer fra lakk og man kan begynne med montering. Så trenger litt innputt serru.
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Ukens update har fått inn vinduer og montert en haug med småtterier som ikke synes så godt på bilde. men litt videre har jeg kommet For ordens skyld så er det bane felgene som står på nå. Fangerene er ikke skrudd fast enda heller henger bare på.
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Hei igjen Når regner du med å ha bilen ferdig da? Må si det frister litt å legge min for salg! Dette blir sinsykt rått!!
Ole@Automote Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2009 Bilen blir aldri ferdig! men om ett par 3 uker så er alt skrudd fast tenker jeg, jeg skal lakke opp igjen noen plastikk deler, lakkerern mente jeg var kresen men dette skal bli show bil så da blir det sånn!! hehe Etter det så blir det dekaler i løpet av vinteren er litt naken de bilene her uten. Er sykt blank og fin i lakken nå!
M3 Yngve Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Ble meget fin nå ja. Er nå det er gøy å skru sammen bilen.
raymond m Skrevet Oktober 30, 2009 Skrevet Oktober 30, 2009 Dette må jeg si var meget bra... det gjorde seg med dee stripene...
tevosupra Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Denne vuderer jeg nå Noe i samme sjanger/men mer race versjon.. http://www.radicalsportscars.com/range/sr3-rs
Ole@Automote Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg også vurderte radical men fant ut de var litt rare i virkeligheten, er rett og slett litt for små ser ut som en forvokst gocart men du verden for en ytelse!! Så jeg gikk for Ariel Atom i stedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå