Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir drit bra dette. synd du skal selge da. Jeg tar meg friheten i og svare j_b her. er org m3 ikke gokjent.

Skrevet

Det er orginal M3 solgt i norge 1989! Registrert som 89 mod men er 1987 mod sto på utstilling hos BMW norge i ett par år før den ble solgt.

Ikke godkjent med S38 motor men alt er bygd for godkjenning. For godkjenning trengs det en tur til TÜV i tyskland for typegodkjenning. Noe jeg muligens gjør i 2010 hvis salget går tregt. men da stiger selvfølgelig prisen.

Skrevet

denne bilen så jeg faktisk live på acr på sommertreffet i juni. Skikkelig øyensten, som var jævlig pen i den gråfargen du hadde. Syntes den kledde å være grå mye bedre enn sånn du har lakkert den nå.

Bilen så skikkelig tøff ut med felger og det hele. Sikla på den da hehe. Fin bil. Original grå eller?

Skrevet

Den var grå orginalt ja, fin den fargen også du ska se att hvit med M striper blir rett når alle dekaler og utstyr kommer på ser veldig naken og kjedelig ut nå! Felgene du såg den med er litt tamme i forhold til BBS RS felgene som skal på da skal du se att alt stemmer ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja få tatt noen fine bilder av monteringen da. :D

Skal begynna å skrape men M3 E30 for tectyl og understels masse en av dagene. Så male den under, før den skal på lakk osv.

Gleder meg til den dagen den kommer fra lakk og man kan begynne med montering. :D

Så trenger litt innputt serru. :D

Skrevet

Ukens update har fått inn vinduer og montert en haug med småtterier som ikke synes så godt på bilde. men litt videre har jeg kommet 8)

DSC00193.jpg

DSC00194.jpg

For ordens skyld så er det bane felgene som står på nå. Fangerene er ikke skrudd fast enda heller henger bare på.

Skrevet

Bilen blir aldri ferdig! men om ett par 3 uker så er alt skrudd fast tenker jeg, jeg skal lakke opp igjen noen plastikk deler, lakkerern mente jeg var kresen men dette skal bli show bil så da blir det sånn!! hehe

Etter det så blir det dekaler i løpet av vinteren er litt naken de bilene her uten. Er sykt blank og fin i lakken nå!

Skrevet

Jeg også vurderte radical men fant ut de var litt rare i virkeligheten, er rett og slett litt for små ser ut som en forvokst gocart men du verden for en ytelse!! Så jeg gikk for Ariel Atom i stedet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...