bbmw Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Nydelig bil Ole Elsker den warsteiner looken! Ingenting å si på grillen Men for svarte svingene, du må ikke finne på å selge denne!
Ole@Automote Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Har ikke lyst til å selge den men kan ikke sitte på 2 leketøy i denne klassen. Klart hvis noen donerer en mill inn på kontoen min så er det mulig. Da får jeg bygd stooor garasje til nyhuset mitt og betalt Atomen samtidig
DreRacing@ Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 den eksospotta må komme veldig lavt? eller ikke?
Ole@Automote Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Er nok lav men ikke veldig lav
Thunegutt Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Ser ut som du trenger å valse litt bak... Hvor breie er forressten felgene? Bilder av motorrom?
Ole@Automote Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 felgene er 10,5 x17" med et 8 eller 13 husker ikke i farten. Skjermene bak er max valset og breddet uten skjæring og kutting, Ser verre ut på bildene enn det er i virkeligheten. Bilder av motorrom kommer har dessverre ikke fått lakkert der enda men hvis jeg ikke selger før den tid så blir det lakkert når jeg finner arbeidslyst igjen.
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Syns denne bilen er knallrå. Ihvertfall den råeste E30 M3,n jeg har sett. Godt å se at det kommer noe annet enn E46 med ihjæl valsa hjulbuer å bad-look panser utav portene til Automote for en gangs skyld også
Ole@Automote Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Da er bilen solgt til ny eier:-) Håper han får en like fin tid med bilen som jeg.
Kristian Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 skitt.. er den solgt nå ja. hvor kommer den til å gå nå da?
bakke Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 kjørte bak bilen gjennom steinkjer ikveld, grooom lyd når han ga på opp tunneln kjørte forbi han opp 2felts veien, for å prøve å få han til å gi på litt, men det ble det ikke noe av : b driiit feit bil
Torek Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Da er bilen solgt til ny eier:-) Håper han får en like fin tid med bilen som jeg. Kommer det tråd om bilen her inne da, tror du? Hadde vært gøy å fulgt denne bilen videre.
anders87 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 Synes også du skal slenge ut noen bilder i tråden her når Atomen er på plass! Gjerne også en liten film eller to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå