Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig bil Ole :D Elsker den warsteiner looken! Ingenting å si på grillen :wink:

Men for svarte svingene, du må ikke finne på å selge denne!

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har ikke lyst til å selge den men kan ikke sitte på 2 leketøy i denne klassen. Klart hvis noen donerer en mill inn på kontoen min så er det mulig. Da får jeg bygd stooor garasje til nyhuset mitt og betalt Atomen samtidig :-D

• 2 weeks later...
Skrevet

felgene er 10,5 x17" med et 8 eller 13 husker ikke i farten. Skjermene bak er max valset og breddet uten skjæring og kutting, Ser verre ut på bildene enn det er i virkeligheten. Bilder av motorrom kommer har dessverre ikke fått lakkert der enda men hvis jeg ikke selger før den tid så blir det lakkert når jeg finner arbeidslyst igjen.

Skrevet

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Syns denne bilen er knallrå. Ihvertfall den råeste E30 M3,n jeg har sett. Godt å se at det kommer noe annet enn E46 med ihjæl valsa hjulbuer å bad-look panser utav portene til Automote for en gangs skyld også ;)

• 8 months later...
Skrevet

kjørte bak bilen gjennom steinkjer ikveld, grooom lyd når han ga på opp tunneln :D

kjørte forbi han opp 2felts veien, for å prøve å få han til å gi på litt, men det ble det ikke noe av : b

driiit feit bil :D

Skrevet
Da er bilen solgt til ny eier:-) Håper han får en like fin tid med bilen som jeg.

Kommer det tråd om bilen her inne da, tror du? :) Hadde vært gøy å fulgt denne bilen videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...