Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
325gummiputer har jo selvfølgelig en funksjon i sammenheng med de stålfestene som blir brukt.det har en sammenheng vettu. skal finne ut hvilke fester som blir brukt, men mener bestemt at det er alpina festene.

Så lenge bunnpanne og travers ikke kan komme nærmere hverandre så er det fysisk umulig å senke motoren mere :wink:

Jeg skal prøve å vinkle motoren litt nermere bremsesylinderen, da kommer den litt lavere men ikke nok.

Problemet er att insugsbelgen ikke går på hvis jeg vinkler den for mye!

IMG_1303.jpg

• Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
men nå sier ikke jeg at du skal senke motoren mere. snakker om vridningen. og har du hengt opp girkassa og alt i rett høyde?

Gearkassen er der den må være, men jeg skal se litt på vridning imorgen, Setter som sakt stor pris på denne diskusjonen.

Får virkelig vridd hjernen litt 8)

Det kan godt hende att jeg bytter den vanntingen og går for e28 m5 opplegg ja men det er i grunn ikke der problemet er, den er det plass til 8)

Skrevet
Hvorfor ikke fjerne hele innsugsboksen? Kjøre runners rett ut

Det hadde jo vært kjempekult 8) Men hva gjør jeg med luftmengdemåleren?

Noen ideer any one?

Datasprut så du kan kjøre med MAP-sensor. Tenk deg lyden :wink:

Hører hvert enkelt gasspjeld dra til seg luft :D

Skrevet

Med datasprut og sugemotor er det også mange som bruker TPS i stedet for LMM.

Med motor i orginal stand,så er det ikke plass mellom travers og panser til motoren uten modifikasjoner.

Hvis man tilter motoren ekstremt mye framover,så har man kanskje en bitteliten sjanse,men da må man bygge om kardangtunellen.

Hvis noen har fått til dette,så vil jeg mer enn gjerne studere det bygget litt nøyere.

Og man hever heller ikke tyngdepunkt med å senke traversen,man senker den heller.Er fjørbena som avgjør høyde på karoseriet.

Skrevet
Med datasprut og sugemotor er det også mange som bruker TPS i stedet for LMM.

Med motor i orginal stand,så er det ikke plass mellom travers og panser til motoren uten modifikasjoner.

Hvis man tilter motoren ekstremt mye framover,så har man kanskje en bitteliten sjanse,men da må man bygge om kardangtunellen.

Hvis noen har fått til dette,så vil jeg mer enn gjerne studere det bygget litt nøyere.

Og man hever heller ikke tyngdepunkt med å senke traversen,man senker den heller.Er fjørbena som avgjør høyde på karoseriet.

Takk 8)

Hva står TPS for? :oops:

Skrevet
Tyngdepunktet blir høyere ja, men motoren står forsatt like lavt så vil ikke tro att tyngdepunktet blir ødelagt så mye, uansett denne bilen blir ikke bygd for rundetider, den blir bygd for leking, drifting og show faktoren :twisted:

Hadde rundetider vært viktig så hadde jeg ikke kjørt E30 i det hele tatt. Da hadde det blitt litt nyere BMW.

Edit: En liten ting til, tyngdepunktet vil bli nærmere asfalten enn orginalt uansett for bilen skal selvfølgelig senkes med justerbart senkesett til den subber asfalten :twisted:

Her tror jeg det er mer sjåføren det ligger på. Du og vet at E30 er kapabel til å tukte det meste på bane :wink:

Men noe sier meg at jeg ikke får mulighet til å kjøre fra en lachsilber E30 M3 nå i juni.... :?

Skrevet

Har tenkt å tukte en svart e30 med gule lys ja :twisted:

ACR 8 til 10 juni be there :twisted:

Men først så må jeg få plass til dette beistet av en motor.

Jeg mistenker også att du fortsatt kommer til å tukte meg Espen du er ram til å kjøre bil, men det var ikke de Subaru frikene de ble raskt satt på plass hehe. Syns å minnes att det var bare du med tilsvarende effekt som tok meg. Resten som kom forbi hadde over 600hk minst.

Skrevet
Syns å minnes att det var bare du med tilsvarende effekt som tok meg. Resten som kom forbi hadde over 600hk minst.

Yeah right :lol: Neida :D

Du er inne på noe her. Han er fæl til å skryte :wink:8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...