Ole@Automote Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Oljetank kanskje....... Hmm jeg vet ikke men oljetanken er allerede på kobla Det hadde vært arti og kikka nedi motorrommet på en e34 M5 3,6 liter Noen som vet helt sikkert hva dette er?
DarkTower Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Hehe! Blir nok bra dette. Skal sitte på i sommer på bana hvis du har fått i buret og 17 punkt seler... For sitter ikke på deg uten mye sikkerhet! HAHA!
Mirakulix Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Skal sitte på i sommer på bana hvis du har fått i buret og 17 punkt seler... For sitter ikke på deg uten mye sikkerhet! HAHA! Tror ikke jeg ville sitti på med deg ihvertfall, darktower
DarkTower Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Haha! Er litt forskjell på asfalt og fi##e glatt is da Men jeg skal ikke ut på bana uansett så... Tar ingen flere sjangser...!
Waldez Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Det 3 hullet i pumpen er ikke til LAD fjæring da?
Ole@Automote Skrevet April 12, 2007 Forfatter Skrevet April 12, 2007 Det 3 hullet i pumpen er ikke til LAD fjæring da? Hva er en lad fjæring?
Waldez Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Blir vel omtrent automatisk nivåregulering på Norsk. På Engelsk Load Absorption Dampening. Spør ikke hva det blir på Tysk
kikka Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Blir vel omtrent automatisk nivåregulering på Norsk. På Engelsk Load Absorption Dampening. Spør ikke hva det blir på Tysk Konge prosjekt.. Har følgt med på tråden. Må dette tredje hullet tettes? Kom også med bekreftelse på dette med senking av traversen. Skal sette inn min motor iløpet av kort tid og da er det ok å ha rette delene på plass..
Waldez Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Jeg hadde fått tak i en pumpe uten den utgangen.
ReiRud Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Det tredje hullet er til nivåregulering bak...! kan jo bare sette i en skruv som passer, eventuelt nippel med igjen sveiset hull
Ole@Automote Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Det tredje hullet er til nivåregulering bak...! kan jo bare sette i en skruv som passer, eventuelt nippel med igjen sveiset hull Tusen takk for infoen:-) da blir ting litt enklere
Waldez Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Hadde aldri i verden plugget den utgangen. Da vil det stå 150 bars trykk i pumpen hele tiden. Etter det jeg har lært om hydralikk er det alt annet en bra.
Ole@Automote Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Jeg trenger pluggen fra e30 fra motor til bil, 20 pinners el no sånt, trenger også ekspansjonstank fra 6 syl e30. Noen som har?
Ole@Automote Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Kommet litt lenger nå. Driver å sliter litt med pinne konfigurasjon på S38 motoren men ellers så er det litt framgang. Har sveiset gearkasse feste og gearoverføringer, Kløtsj er på plass, power flex er på plass. Gearkasse feste Kortere gear overføringer Bilde av bilen på bukken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå