Jonner'n Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Hallo! siden så mange har laget en tråd om bilen sin, kan jeg like så gjerne gjøre det jeg også. kjøpte bimmern høsten 2005, så har hatt den en stund. bilen er så og si original, bortsett fra et par moderniseringer. det som er gjort er følgende: - bygd om til 6trinns manuell, etter at automatkassa havarerte - angeleyes -klarglass tåkelys og blinkere foran -dtm lyktespoilere -senket 45/10 med kombinasjonen bilstein og H&R -ny bakrutespoiler m br.lys (lakkert) -hvite blinklys bak -greenfilter -oppussa org bbs felger -effektanlegg -fått hivd inn bakseter og bytta til hvite skilter! -m5 bakfanger -og ikke minst bimmer's merker på skjørtene Bilen har så og si alt utsyr. kan nevne det morsomste: -ASC+T -DSC III -el speil, el+oppv seter, el ratt og el vinduer -stor kjørekomp -ac -ryggesensor -skinn -tlf -gardiner i dørene bak - dobbel takluke slenger med et par bilder, så folk veit hvilken bil det er snakk om. alltid hyggelig med ris eller ros, eller om noen har noen tips til hva som bør gjøres.. for at ting skal være litt gjennomført, så må man jo pusse opp reservehjulet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Ser velholdt ut! Det reservehjulet slåt lett mitt hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Veldig fin bil:) Er den godt langt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Pen bil med tidsriktige felger! Liker ikke angeleyes på E34 men. Ellers er det gromt med likt reservehjul, jeg har ingenting baki der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Rett og slett nydelig bil du har der Og full utstyrspakke i tillegg, samt hvitt/grått skinnint. Synes det er det peneste interiøret du får på e34. Eneste tingen jeg ville hatt annerledes må ha vært lyktespoilerene, men det er igjen smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Fin bil;) Kunne godt ha tenkt med noe slikt selv.. Sikkert ikke noe å klage på lyden heller;) regner med at du kjører med plexiglass over reservehjulsbrønnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 hehe skulle kanskje hatt det? har nok bare den vanlige luka over gitt.. lyden er helt rå. trenger ikke noe effektanlegg for min del iallefall. gjorde myyye da jeg fikk på kon filteret. Bmw ///M: bilen har rulla rundt 177 000. vært i norge siden 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Superfin Touring dette Jonner'n. Godt utstyrt, riktig motor og naijs res.felg . Bør få på klarglass blink og tåkelys! Har fjernkontrollen til Pioneer spilleren min der jeg også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 10, 2007 Forfatter Share Skrevet April 10, 2007 ja har tenkt på klare tåkelys.. begge har fått seg en fin steinsprut, så de bør vel byttes før eu- godkj til sommern. bare å skrike ut hvis noen har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Kampanje på GS frem til Juli. F.eks 990,- for tåkelys, ikke ille pris det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Okey så den har vært her en stund ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 fin bil,felgene var utrolig pene, hvordan gikk du frem når du pusset dem opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 fin bil,felgene var utrolig pene, hvordan gikk du frem når du pusset dem opp? Pusset de opp hos disse. Gjør ALT med alu.felger. Har selv brukt dem når jeg shinet opp 18" mine, kan anbefales på det varmeste . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 anbefaler felgservice på det varmeste! både på kvalitet på arbeid og service de polerte opp kanten, mens jeg fikk en kompis av meg til å lakkere senteret.(noe som felgservice også gjør) blei veldig fornøyd med resultatet! kampanje på tåke- og blinklys steffan? kanskje like greit å slå til? hehe får ta en tlf til dem imorgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 kampanje på tåke- og blinklys steffan? kanskje like greit å slå til? hehe får ta en tlf til dem imorgen.. Gå inn på nettshop'n til GS. Søk på reg.nr ditt og klikk på kampanje. Der ligger det mye stæsj til reduserte priser . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå