[space] Skrevet April 12, 2007 Share Skrevet April 12, 2007 Hvordan var kanten fra før? Den er altså nå kun polert, ikke noe lakk? Hvor mye tok de for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 ja de er kun polert. kanten på felgene var som resten. lakkert grå. jeg spurte dem om forskjellen på polert- og kromkant. forskjellen var visst at med kromkant, så kunne krommet flasse av. og hvis du f.eks kjørte borti noe, så fikk du ikke fiksa det uten å dyppe i krombad på nytt. men med polert kant, var det bare å polere opp igjen og ingen flass. de tok 1150 pr felg. og det er med å (som i mitt tilfelle) dele felgene, samt skru de sammen igjen. jeg leverte inn 5 felger, men betalte kun for bare fire.. så synes ikke det blei så ille pris egentlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soolbakken Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 nice ride! Meget fin farge også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 thank you! thank you! liker den veldig godt jeg også. blir glatt den igjen, hvis en hellakkering skulle komme inn i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Da var de nye grøfte lyktene montert og klare til bruk:) kjøpte meg et nytt par da jeg alikevel måtte ha nye til eu godkjenninga og blei tipset tidligere i tråden her om kampanje hos gs. Og kampanje liker vi! her er da altså før med sprekte glass og etter: så nå mangler det bare klare blinklys, så har man en perfekt front spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Du må lakke blinklyspæra sølv.. Bruk billigste type på fargehandelen din.. Da vises ikke pæra, men den lyser gult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 sølvspray? sånn jalla spray man får hos nille? God ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Yes, de tåkelysa ble jo drit flotte i fronten din . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Har du et bilde av tåkelysene når de lyser? Ble brått nysgjerrig på hvordan det ser ut Gjerne i kombo med angeleyes... Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Har du et bilde av tåkelysene når de lyser? Ble brått nysgjerrig på hvordan det ser ut Gjerne i kombo med angeleyes...Pen bil! jepp kan prøve å få tatt et bilde etterpå btw.. har klint til å kjøpt meg klare blinkere også, som ligger klare hos gs i oslo.. bare å få montert før vårmønstringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 veeeldig pen bil du har der! men hvor har du fått tak i hvit blink bak? trodde ikke det fantes til touring!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 man må skjære ut det oransje glasset, og lime inn hvite, som man får kjøpt løst. herstår det hvordan man gjør det er absolutt verdt den tiden det tar å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Hva heter fargen di? Nydelig bil=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Hva heter fargen di? Nydelig bil=) thanx arti med så mye positiv respons! fargen er: Techno Violet Pearlcolor med fargekode 299, hvis jeg husker rikig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Har du et bilde av tåkelysene når de lyser? Ble brått nysgjerrig på hvordan det ser ut Gjerne i kombo med angeleyes...Pen bil! yes! da har jeg fått tatt noen bilder til deg. litt mørkt, men du ser hvordan det sånn ca blir.. syns ikke det blei så halvgæærnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå