Berntsen7 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 legg inn en film/lydklipp da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe skal se hva jeg kan gjøre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Dette blir bra, Jonner'n.. Gleder meg til videre oppdateringer og status på hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 jippi! da kom det endelig en pakke til meg på gårdsplassen! etter at tollpost klarte å miste pallen min i havet av andre pakker så etter en uke med intens masing fra meg, og leting fra dem, så kom den til rette eneste jeg må kjøpe nå er ny 6trinns girkule, den tre plata rundt girstanga, også den hydrauliske pumpa som er bak clutch pedalen. er det det som er den master clutch sylindern eller hva det heter? finnes vel kanskje rep sett til disse her...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 slenger inn et par bilder til.. et av endestussene på effektanlegget. 2x80mm som sitter på nå. litt større enn de som satt på tidligere. også begynner det jo å gå mot kaldere tider, så har gått i annskaffelse av noen andre vinterhjul enn de flotte stålfelgene jeg hadde ifjord.. blei litt bedre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Se der ja, felgene "mine" passer mye bedre på E34 enn E36 Ellers må jeg igjen si bilen din ser flott ut. Lykke til med montering av manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 4, 2007 Forfatter Share Skrevet November 4, 2007 takk takk opt! Er godt fornøyd med felgene "dine" hehe ja får håpe monteringa av kassa går greit i orden, så man slipper å dytte så mye, som vi måtte gjøre nede i garasjen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Yess Jon, godt at "pakka" kom til rette, blir artig følge dette prosjektet ditt videre . Ellers så ble det finfint med de nye stussene og vinterfelger . Er det 16"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet November 4, 2007 Share Skrevet November 4, 2007 Dette blir bra! Bra du endelig fikk delene dine. Har skrevet endel i prosjekt tråden min om hva du trenger ved clutch pedalen og sånt der, så sjekk om du har alt som står der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 Du må ta å bi ferdig til rundt 14desember, da kan vi ta oss en testing for å se forskjellen mellom automat og manuell, tror den er ganske stor faktisk. Skal kjøre nedover i den tiden Skal kanskje en tur innom ess også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 steffan: er 17 som sitter på der gitt pokker heller.. hehe anderslien: skal sjekke litt etter det i tråden din.. men er nok bare den masterclutch pumpa som er gåen.( får vi håpe.. ) jonass: hadde vært fett å vært ferdig til da, så kunne vi cruisa litt! og sammenligna litt aut vs. man! For er ganske spent jeg også, på hvordan forskjellen er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 5, 2007 Share Skrevet November 5, 2007 steffan: er 17 som sitter på der gitt pokker heller.. hehe Supert . Har selv skaffet meg nye vintersko, i 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 5, 2007 Forfatter Share Skrevet November 5, 2007 Supert . Har selv skaffet meg nye vintersko, i 18"... de feite ac felgene du kjøpte her inne menner du?? klysa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 Nå kommer det vel snart en update av Jonnern her tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Desember 22, 2007 Share Skrevet Desember 22, 2007 flott bil det der ja.. likte den! er det 2 eller 5 seter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå