Gå til innhold

Jonner'ns E34 540it

Share

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...

jippi! da kom det endelig en pakke til meg på gårdsplassen! etter at tollpost klarte å miste pallen min i havet av andre pakker :? så etter en uke med intens masing fra meg, og leting fra dem, så kom den til rette :)

DSC00326.jpg

eneste jeg må kjøpe nå er ny 6trinns girkule, den tre plata rundt girstanga, også den hydrauliske pumpa som er bak clutch pedalen.

er det det som er den master clutch sylindern eller hva det heter? finnes vel kanskje rep sett til disse her...?

DSC00328.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger inn et par bilder til.. et av endestussene på effektanlegget. 2x80mm som sitter på nå. litt større enn de som satt på tidligere. :wink:

DSC00307.jpg

også begynner det jo å gå mot kaldere tider, så har gått i annskaffelse av noen andre vinterhjul enn de flotte stålfelgene jeg hadde ifjord.. :D

blei litt bedre det 8)

DSC00329.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta å bi ferdig til rundt 14desember, da kan vi ta oss en testing :) for å se forskjellen mellom automat og manuell, tror den er ganske stor faktisk.

Skal kjøre nedover i den tiden :)

Skal kanskje en tur innom ess også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steffan: er 17 som sitter på der gitt :wink: pokker heller.. hehe

anderslien: skal sjekke litt etter det i tråden din.. men er nok bare den masterclutch pumpa som er gåen.( får vi håpe.. :roll: )

jonass: hadde vært fett å vært ferdig til da, så kunne vi cruisa litt! :D og sammenligna litt aut vs. man! For er ganske spent jeg også, på hvordan forskjellen er.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...