TJ Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer med månedens bil! Flott eksemplar du har der. Dessuten var det utrolig fine bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Fine bilder og bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 fin bil du har;) gratulere med måndens bil da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Pen bil! ..Minner meg om den tiden jeg hadde E23.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Fin sladdebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer! E23 har vel også jubileum iår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer med månedens bil Lien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer med månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer med mnd. bil Lien, går som en kule også gitt. Artig med en klassiker som mnd. bil . Gratulerer! E23 har vel også jubileum iår? Stemmer det Sanner, 30år! Nesten like gammel som deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer! Den så MEGET velholdt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Grattis! Fin bil og fine bilder! Med hvilket utstyr er bildene i sagbruket (?) tatt og vet du lukkertid, blender etc? Veldig bra teknisk kvalitet og fine bilbilder! Har tatt en del bilder i grustak tidligere, men ikke i sagbruk som nok er bedre mtp. på støv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Flott bil! Men... trenger den en hjulstillingskontroll eller er det bare bildet som lurer meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Nydelig bil. Nydelige bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer! E23 har vel også jubileum iår? Det stemmer det. Kommer til å bli gjort litt ekstra for E23 på vårmønstringen på Tryvann i år Grattis!Fin bil og fine bilder! Med hvilket utstyr er bildene i sagbruket (?) tatt og vet du lukkertid, blender etc? Veldig bra teknisk kvalitet og fine bilbilder! Har tatt en del bilder i grustak tidligere, men ikke i sagbruk som nok er bedre mtp. på støvWink Vi brukte et Cannon EOS 400D med 15-55 objektiv. Brukte autoprogram så lukkertid og blender vet jeg ikke. Bildene er redigert med Photostop Elements i etterkant, for å få frem det lille ekstra Det blåste veldig mye den dagen, men bildene ble vellykkede for det.. Men... trenger den en hjulstillingskontroll eller er det bare bildet som lurer meg? Smile Den sporer ikke alt for mye og den sliter jevnt så noe hjulstillingskontroll trenger den nok ikke. Vet ikke helt hva du mener, så kan ikke si om bildene lurer deg Ellers må jeg si tusen takk for gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå