JKJ Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kjøpte ny bil for en måned siden, 2001 Bmw 520d. På mandagen skjedde dette... Min skyld, ikke noe å si på det... [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 uff da ikke noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 hm.... kjipern Hater lyden av kræsj, metall mot metall lyden, dunket og kaldsvetten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Synd når sånn skjer... Regner med du har kasko så du får vel fikset det fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 det der var trist å se håper alt gikk bra med alle personene,å alt går på forsikringa.dette var en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 synd dette her, får håpe forsikringen dekker alt da. hva skjedde? klarte du ikke svingen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Det var vel farten min som var for stor ja,men ønsker å legg litt avv skylden på den jævla snøhaugen som ikke trenger å være akkurat der, man må faktisk litt over i feil kjørebane for å klare svingen uten å streife snøskaveln. Fikk panikk da jeg så bilen å bremset, og som vi ale vet går det da fremover. Har kasko på bilen, så håper nå den delen ordner seg raskt å enkelt. Hadde min 6 ukers gamle sønn, min 17 mnd gamle sønn å samboer på, dama var ute av biln før det smalt for å skjekke til barna. Hun rakk faktisk ikke å hyle ut før det smalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 oooh, kjipt!! Håper det ordner seg fort da, men med kasko pleier jo det å greit.. bra det gikk fint med passasjerene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kjipe greier... Jeg kjøpte også ny bil, så krasjet dama mi den noen uker etterpå! Ventet så en måned på verkstedtime, og dagen før jeg skulle levere den inn brant verkstedet ned Nå har jeg ventet en måned til for å få time på annet verksted og i går kunne jeg levere den Venter i spenning, gleder meg til å få bilen igjen... Har du forresten fått takst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kipern! den flotte bilen og... Men din egen feil:P Folk kjører altfor fort på glatta... Men enig med den snø hauen der... tullete brøyte folk.. skulle hatt et skikkelig kurs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kipern! den flotte bilen og... Men din egen feil:P Folk kjører altfor fort på glatta...Men enig med den snø hauen der... tullete brøyte folk.. skulle hatt et skikkelig kurs.. å du har sikkert brøytet mye så du vet sikkert mye om det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Kipern! den flotte bilen og... Men din egen feil:P Folk kjører altfor fort på glatta...Men enig med den snø hauen der... tullete brøyte folk.. skulle hatt et skikkelig kurs.. å du har sikkert brøytet mye så du vet sikkert mye om det! Ja, eller har vært med mye.. Onkel min brøyter.. Her nede er også det problemet at snøen bare blir lagt i hjørnene... Vet du jo seff at ikke de har nok folk og lastebiler til å kjøre vekk alt, men jeg mener i hvertfall at det er mange tullete brøyte folk.. Her nede ble de bare satt i en brøyte bil (leid inn av kommunen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet April 11, 2007 Forfatter Share Skrevet April 11, 2007 Kjipe greier...Jeg kjøpte også ny bil, så krasjet dama mi den noen uker etterpå! Ventet så en måned på verkstedtime, og dagen før jeg skulle levere den inn brant verkstedet ned Nå har jeg ventet en måned til for å få time på annet verksted og i går kunne jeg levere den Venter i spenning, gleder meg til å få bilen igjen... Har du forresten fått takst? Kjipt.... Har ikke fått takst enda, men anslag på rundt 50000 på min bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Jeg fikk 55000... men han på verkstedet sa han trodde den kom til å stige etter hvert som de begynte å demontere! Synes egentlig din skade ser verre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå