Stonescream Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Du kan også putte V12 i den bilen og få en 550 , men alt fra 518 og til V8 i 530 og 540 går nedi. Store muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 og mye arbeid..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 men hva går rett nedi UTEN å måtte bytte deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 passer det med motor som er nyere enn 1990?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Det som vil gå rett nedi uten å gjøre noe er å sette lik motor nedi som står i den nå. Siden du har en 1989 bil, er nok det en m20B25 motor. Ser motoren ut som det her har du m50B25, men det tviler jeg litt på egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 var bilen til salgs igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 og da døde denne bilen på vei hjem til meg...hadde den i halvtime...fikk parkeringsbot og den stoppet på vei hjem med MASSE røyk fra motoren... Synes litt synd på deg... Seriøst så jeg ikke annonsen før du skrev at den var din, og da tenkte jeg pokker å....for sen igjen. Men har 3 stk jeg holder på med for tiden +++ så det var kanskje like greit. Fikk du tak i noen til å bytte motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Interessert i å bytte i en 318i E36 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 jeg har ikke den motoren deter lagt ut bilder av..er den gamle typen..ja bilen er til salgs igjen ja..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Interessert i å bytte i en 318i E36http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=47649 du tenker på den grønne?`ja kan bytte likt om det bare er å skru sammen delene på den grønne også kjøre..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 og da døde denne bilen på vei hjem til meg...hadde den i halvtime...fikk parkeringsbot og den stoppet på vei hjem med MASSE røyk fra motoren... Synes litt synd på deg... Seriøst så jeg ikke annonsen før du skrev at den var din, og da tenkte jeg pokker å....for sen igjen. Men har 3 stk jeg holder på med for tiden +++ så det var kanskje like greit. Fikk du tak i noen til å bytte motorer? nei tror ikke deter så vanskelig å bytte motor, så får jeg tak i en så bytter jeg gjerne selv..med mindre noen kommer med ett godt tilbud:) kanskje det blir e36 på meg..hmmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 og da døde denne bilen på vei hjem til meg...hadde den i halvtime...fikk parkeringsbot og den stoppet på vei hjem med MASSE røyk fra motoren... Synes litt synd på deg... Seriøst så jeg ikke annonsen før du skrev at den var din, og da tenkte jeg pokker å....for sen igjen. Men har 3 stk jeg holder på med for tiden +++ så det var kanskje like greit. Fikk du tak i noen til å bytte motorer? nei tror ikke deter så vanskelig å bytte motor, så får jeg tak i en så bytter jeg gjerne selv..med mindre noen kommer med ett godt tilbud:) kanskje det blir e36 på meg..hmmm.. Mente bare å huske at du søkte etter folk til å bytte noen motorer, men kanskje det var noen andre... Beklager det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 og da døde denne bilen på vei hjem til meg...hadde den i halvtime...fikk parkeringsbot og den stoppet på vei hjem med MASSE røyk fra motoren... Synes litt synd på deg... Seriøst så jeg ikke annonsen før du skrev at den var din, og da tenkte jeg pokker å....for sen igjen. Men har 3 stk jeg holder på med for tiden +++ så det var kanskje like greit. Fikk du tak i noen til å bytte motorer? nei tror ikke deter så vanskelig å bytte motor, så får jeg tak i en så bytter jeg gjerne selv..med mindre noen kommer med ett godt tilbud:) kanskje det blir e36 på meg..hmmm.. Mente bare å huske at du søkte etter folk til å bytte noen motorer, men kanskje det var noen andre... Beklager det. beklager for hva?hehe..var jeg som søkte ja,men sjekket litt rundt og det er ikke så veldig vanskelig..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 e ikke altfor vanskelig det nei... krever litt erfaring fra å skru da. kan ikke være grønn som en wunderbaum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 25, 2007 Share Skrevet April 25, 2007 Problemet er egentlig ikke å bytte motor... Men er X antall tråder på at gutta får det ikke til å starte etterpå.... Eneste måten å lære på er vel å bare sette i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg