Dirty Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hei meg å en annen bmw ble tatt i radar til jobb idag nEEEi fredag den 13 sier jeg bare! fikk en heftig bot, men har lappen tror det gikk værre med den andre bmwn. har ikke fått snakket med ho, men samma det, det jegl lurer på er. er det mulig å få delt opp eller tatt vekk noe av bota? er en lærling med 50 kr timen, og den bota er jo 1 månedslønn som skal betales innen 2 uker wæææ takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Surt!!!kan søke hos statens innkrevningssentral om å få delt opp beløpet i ønskede avdrag!! bare å ringe den det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 surt det spess med lærlings lønn:( lykke til hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Ikke noe problem å få det delt opp i avdrag. Du burde heller slått ned noen slik at det ikke ble så dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Okie ser at jeg faktisk fikk med et nummer jeg kunne ringe! men faen er så forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Du kan nok få delt opp boten og kanskje tilogmed få den utsatt om det representerer en større belasting for deg å betale boten i løpet av 2 uker. Dette pleier også politiet å opplyse om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Veldig surt det der ja. Men som andre sier så får du delt opp i avdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Føl deg beæret, er vel bare en radar igjenn i landet. Resten er laser. Men jævli surt alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Føl deg beæret, er vel bare en radar igjenn i landet. Resten er laser.Men jævli surt alikevel. hehe var nok laser ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hvor stod de med laseren? Skal bortover den veien om ikke lenge, så hvis du kan si hvor det er, er det til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Kjipt med noen bøter Du er ikke alene, har fått to allerede på moped !!!! lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Kjipt mye ble du tatt i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Fikk også bot første halvår som lærling, og hadde ikke sjangs å betale alt på engang så jeg fikk delt den opp i 7 avdrag, da jeg fikk 7000,- i bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 må du betale innen to uker? når jeg ble tatt av sivil som målte meg fikk jeg dom etter 5 uker. og fikk ytterligere 4 ukers betalingsfrist. men er kanskje forskjell når det er laser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Du får en regning som "må" betales inne 2 uker. Den kan du i praksis bare kaste. Statens Innkrevnings sentral får da papirer fra lokalt politi. Innen 3 mnd får du ny regning fra SI, da først kan du ringe å be om deling. Får garantert 500 kr mnd uten å si så mye, vil du ha mindre betalinger må det søkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå