Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, men reiser til USA 9. mars og blir der ut resten av mars, når er Gatebil da? Ellers får du pelle deg nedover en dag etter du har tatt den ut for sommeren da vettu, hehe.

edit: De stolene du har kjøpt tenkte jeg å få tak i til min E30 men de er visst super-skjeldne. Recaro har en serie som heter "speed", de er helt like minus M-striper og at Recaro står øverst på setet.. Satser antakelig på de jeg :wink:

Messen er fra 6-8 Mars så da rekker du det. hehe USA ja det hørtes ikke vondt ut gitt... Ja å få tak i orginale SE stoler er ikke enkelt. men som du sier så er speed så godt som lik, og det er mye lettere å få tak i så det er ikke et dumt valg gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er blitt sinnsykt bra den m3'n din nå stramvaier!

men er det nødvendig med 800cc dyser da?

Takker for det. Nei er ikek nødvendig med så store dyser. men jeg har 4 stk nye 820 cc dyser liggene så da blir det til at jeg bruker dem og siden jeg skal kjøre E85 så må jeg ha større dyser enn orginalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

En liten oppdatering. Kom en ny pakke fra KOED i dag men et par godsaker oppi må jeg si, hehe

gawf5rs64dbg6v5zz4f6.jpg

4 Stk Røde Sport Evo seler. ååå som jeg gleder meg til å få dem inn. Takker KOED for en meeeeeget god handel ;)

Har også fått byttet bremseskjold bak, hjullager bak og håndbremsband bak denne uka, så har fått gjort litt. Har desverre ikke fått begynt på Autronicen enda siden jeg må kunne kjøre bilen av og på hengeren når jeg skal på Gatebil Messa. Så det får jeg kjøre i gang med etter at bilen kommer hjem fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den bilen din er helt utrolig digg! Selv om det er tre ting jeg ville gjort annerledes med den: Fjerna lyktelistene, bytta baklyktene til orignalsota og så er jeg ikke helt med på fargen på felgene.

Men uansett dritfet bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...