Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt


Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Er du svimmel?

Sa ikke du at din bil ikke hadde gått for mindre enn 400 k for en tid tilbake siden? Hvem som svimler mest her kan vell diskuteres..

Bimmer.no's lekreste M3 denne som selges her i mine øyne.

Sammenligner du denne og min er du minst like svimmel.... Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta 350.000 for min bil. For meg er den verdt det, men det blir for gærent å ta så jævla med penger for en snart 25år gammel bil. K-Sport deler trekker prisen ned myyyyye. Den er heller ikke godkjent med trimmingen eller senkingen. De fleste i dag blir skremt når man sier at det ikke er godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen for noken idioter! Skjønner dokke ikkje sjølve att en ikkje skal fylle denne tråden med pisset dokke har å komme med? Lat vel stramveier legge bilen sin ut for den prisen han vil!

Ingen som har nektet han det så slapp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlige bilder? Det er vel bilder av bilen? Ikke noe photoshop av den... Denne bilen er sykt strøken, og er verdt hver eneste krone! Billig understell? Her er det mye tullprat!

Står den har K-sport koilovers.. Når ble K-sport dyrt og bra? GS selger vel K-sport til E30M3 for 8000kr... #-o

Og de bildene er fikset på i PhotoShop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke annet enn bra erfaringer med K-sport jeg heller. Har K-sport bremser på e28`n. Er ingen ekspert på banekjøring, men kjører 1.07.5 runder på rudskogen og 8.29 BTG på ringen med den gamle skøyta mi, så bremsene er jo i bruk. Har lest om flere subaru eiere som hadde problemer med sprekte kalippere fra Brembo og AP. Disse prøvde K-sport og det fungerte for de hvertfall!

Litt mer skeptisk til understell, da jeg tror det er dårlig avstemte dempere/fjører på de. Men for oss vanlige som ikke er noen Stian Sørlie eller Wettel så fungerer det antagelig like bra som noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner eg blir kraftig provosert!!ta dere sammen.dette er ein veldig god grunn til og ikkje legge ein bil til salgs på forumet.fy faen seie berre eg!!kansje det berre er meg,men dette er rett og slett dårlig gjort.lykke til med salget av ein fin bil.og larsen.du kommer vel til og selge din for 120 tusen når du skal selge din :o ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik blir det når en legger ut bilen på et forum. Alle har forskjellige meninger og det må respekteres. Trådstarter burde kanskje lagt ut en egen tråd på biler til salgs, istedet for å reklamere det her.

Prisen avgjør selger, med eller uten ksport, er det hvertfall en oppgradering ift originalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...