M3 Yngve Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Ja blir litt skruing da... håper å få gjort mest mulig på motoren før jeg drar inn... men får se hva vi får tid til hehe... ja fornøyd med prisen... og ikke minst god service de har... Det er bra.. Hørt mye bra om K-sport understellet så da tenkte jeg at jeg skulle ta å prøve, regner med jeg blir fornøyd Når skal du montere det? Hvor langt med kommer den hylsa som må sveies fast? Får man på stabbstab feste, eller må man kjøre med org E30 tabbstag armer? Er det "org" fjærer med sette? Hørt de kansje er litt stive? Hadde vært fint om du fikk dem på, så men kunne kommet å "rugga" litt på bilern din, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Skjedde med sport evo beltene du hadde da? Sykt grom bil det her ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 helt forbanna rå bil !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 k-sporten ja... du blir nok fornøyd med det har d2, samme som k-sport selv, og bilstein b8 kan bare gå å gjemme seg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Ja blir litt skruing da... håper å få gjort mest mulig på motoren før jeg drar inn... men får se hva vi får tid til hehe... ja fornøyd med prisen... og ikke minst god service de har... Det er bra.. Hørt mye bra om K-sport understellet så da tenkte jeg at jeg skulle ta å prøve, regner med jeg blir fornøyd Når skal du montere det? Hvor langt med kommer den hylsa som må sveies fast? Får man på stabbstab feste, eller må man kjøre med org E30 tabbstag armer? Er det "org" fjærer med sette? Hørt de kansje er litt stive? Hadde vært fint om du fikk dem på, så men kunne kommet å "rugga" litt på bilern din, he he. Siden dette er til E30 M3 dette settet så trenger man ikke kutte skåla og sveise fast hylsa. Fungerer som en innsatts demper forann med justering for høyde slik som coilovers. Klarer desverre ikke svare deg på alle disse spørsmålene Yngve da jeg ikke far fått montert dette enda og sett hva som går, men i følge GS skal dette passe rett på uten noen form for modifisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Skjedde med sport evo beltene du hadde da? Sykt grom bil det her ja!! Sport evo beltene sitter på plassen sin dem. Bruker ikke 4 punkten når jeg skal en liten tur på butikken for eksempel så da er det godt å ha det vanlige belte der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 k-sporten ja... du blir nok fornøyd med det har d2, samme som k-sport selv, og bilstein b8 kan bare gå å gjemme seg hehe Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Jeg lurer også på et sånt sett til min M3. Kan du ta flere bilder av front demperne? Så er det bare å sette dette ned der org demperen skal være? Så at man kan sette tilbake org fjærene om man ønsker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Ja blir litt skruing da... håper å få gjort mest mulig på motoren før jeg drar inn... men får se hva vi får tid til hehe... ja fornøyd med prisen... og ikke minst god service de har... Det er bra.. Hørt mye bra om K-sport understellet så da tenkte jeg at jeg skulle ta å prøve, regner med jeg blir fornøyd Når skal du montere det? Hvor langt med kommer den hylsa som må sveies fast? Får man på stabbstab feste, eller må man kjøre med org E30 tabbstag armer? Er det "org" fjærer med sette? Hørt de kansje er litt stive? Hadde vært fint om du fikk dem på, så men kunne kommet å "rugga" litt på bilern din, he he. Siden dette er til E30 M3 dette settet så trenger man ikke kutte skåla og sveise fast hylsa. Fungerer som en innsatts demper forann med justering for høyde slik som coilovers. Klarer desverre ikke svare deg på alle disse spørsmålene Yngve da jeg ikke far fått montert dette enda og sett hva som går, men i følge GS skal dette passe rett på uten noen form for modifisering Hei Yngve... demperen byttes ut på vanlig måte som en innsats demper, og ja man bruker orginal feste til stabstaget. Hylsen setter du ned på fjærbeinet ned til orginale fjærskålen, man kan da velge å sette den fast med settskruer eller sveise. fungerer mer en bra nok med settskruene da fjærskålen(orginale) tar opp belastingen så den ikke kan skli ned... trenger ikke modifisere fjærbeinet i det hele tatt, ganske genialt. fjærene kan byttes ut til stivere el mykere, ta bare lengdemål og stikk på kollevold rallyimport og kjøp noen øhlinsfjærer som er mykere, koster kun 600kr stk... Eneste negative med settet er at det er ingen hjelpefjør. men det kan man montere selv også...Kjøpes hos kollevold.. hehe Kan lett bytte tilbake til orginale fjører igjen... Håper det ga deg sånn passe svar hvis ikke kan du ta det på pm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Flott bil du har! Er generelt ikke så veldig imponert over garasjedronning biler, men ser nå at du har begynt å bruke den, og det liker vi! Ser du har tatt i bruk bildet mitt som avatar også Bare å få kastet bilen utpå ordentlig bane også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Flott bil du har! Er generelt ikke så veldig imponert over garasjedronning biler, men ser nå at du har begynt å bruke den, og det liker vi! Ser du har tatt i bruk bildet mitt som avatar også Bare å få kastet bilen utpå ordentlig bane også! Takk for det, Ja har lært meg til å begynne å bruke den og ikke bare ha den til pynt. hehe. Blir nok litt banekjøring til neste år, må bare få på plass et par ting til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Ja blir litt skruing da... håper å få gjort mest mulig på motoren før jeg drar inn... men får se hva vi får tid til hehe... ja fornøyd med prisen... og ikke minst god service de har... Det er bra.. Hørt mye bra om K-sport understellet så da tenkte jeg at jeg skulle ta å prøve, regner med jeg blir fornøyd Når skal du montere det? Hvor langt med kommer den hylsa som må sveies fast? Får man på stabbstab feste, eller må man kjøre med org E30 tabbstag armer? Er det "org" fjærer med sette? Hørt de kansje er litt stive? Hadde vært fint om du fikk dem på, så men kunne kommet å "rugga" litt på bilern din, he he. Siden dette er til E30 M3 dette settet så trenger man ikke kutte skåla og sveise fast hylsa. Fungerer som en innsatts demper forann med justering for høyde slik som coilovers. Klarer desverre ikke svare deg på alle disse spørsmålene Yngve da jeg ikke far fått montert dette enda og sett hva som går, men i følge GS skal dette passe rett på uten noen form for modifisering Hei Yngve... demperen byttes ut på vanlig måte som en innsats demper, og ja man bruker orginal feste til stabstaget. Hylsen setter du ned på fjærbeinet ned til orginale fjærskålen, man kan da velge å sette den fast med settskruer eller sveise. fungerer mer en bra nok med settskruene da fjærskålen(orginale) tar opp belastingen så den ikke kan skli ned... trenger ikke modifisere fjærbeinet i det hele tatt, ganske genialt. fjærene kan byttes ut til stivere el mykere, ta bare lengdemål og stikk på kollevold rallyimport og kjøp noen øhlinsfjærer som er mykere, koster kun 600kr stk... Eneste negative med settet er at det er ingen hjelpefjør. men det kan man montere selv også...Kjøpes hos kollevold.. hehe Kan lett bytte tilbake til orginale fjører igjen... Håper det ga deg sånn passe svar hvis ikke kan du ta det på pm... Veldig god forklaring Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Da var coiloversen montert på bilen, alt gikk som smurt og ble veldig fornøyd. Men har en del jobb igjen med å justere det da så jeg får høyden riktig og stivheten. Montering gikk akkurat slik som Stian har skrevet over her, ingen modifiseringer eller noe ting. Så det var veldig bra. Så da håper jeg å få prøvd med litt justeringer i morgen og se åssen det blir nå. Prøvde i sta å skru det litt stivere bak, skrudde bitte litt og det ble helt sykt stivt, så må nok skru litt tilbake igjen ja. hehe Men tusen takk til Helge for god skru hjelp i dag, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Stian Bra forklart. For komme innom en dag, å se og "rugge" litt på denne fine bilen din. Tror ikke noe på at du skal på bane, he he. Du kler å stå med støv kluten du. Bilder er fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Stian Bra forklart. For komme innom en dag, å se og "rugge" litt på denne fine bilen din. Tror ikke noe på at du skal på bane, he he. Du kler å stå med støv kluten du. Bilder er fint Hehe du synes jeg kler det ja, hehe. Vi får se hva tiden bringer, men er så klart utrolig redd for bilen så. Bare å stikke innom en dag du er forbi det Skal se om jeg ikke får tatt litt bilder i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå