Gå til innhold

Stramvaier`s E30 M3 Solgt

Stramvaier
 Share

Anbefalte innlegg

Slik blir det når en legger ut bilen på et forum. Alle har forskjellige meninger og det må respekteres. Trådstarter burde kanskje lagt ut en egen tråd på biler til salgs, istedet for å reklamere det her.

Prisen avgjør selger, med eller uten ksport, er det hvertfall en oppgradering ift originalt

hadde vell blitt samme "diskusjon" om den hadde blitt lagt ut der, så lenge det går og kommentere!:) burde kun være Selges som skulle fått låft og kommentere, og så kunne folk heller raportert tråden til en mod hvis den var alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 340
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mulig det er meg det er nåke galt med,men eg synes vertfall det er dårlig gjort.dette er biler det er vansklig og sette ein pris på.beklager vis eg støter noen her!!er jo og sånn att det er enkelte innpå forumet her som har veldig vansklig med og skrive noe positivt om tingene til andre og ting andre har gjort.så var det sagt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo være kverulere! Og så er det ofte litt missunnelse ute og går også...

:lol:

Kan ikke se at jeg ville hatt noen av de delene som står på den bilen på min bil, men men..(ok, felgene er veldig pene, men passer ikke på min)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt penger nok, skulle jeg kjøpt denne glatt!

Og til dere som sier så mye dritt og har bare vås og faen og komme med, skulle vel hatt dere en tur i barnehagan igjen vel? At det går ann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen og den Jägermeister saken er priset alt for høyt i mine øyne, og det håper jeg at jeg får lov å mene uten at noen skal hakke på meg. Legger man ut bilene sine på et forum må folk få kommentere.

Ikke engang denne strekker seg helt opp på deres prisnivå, http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28566381

( PS, dere har forresten samme bilde av stolene deres i annonsene :P )

Eks på mer riktig pris, http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28548665

Bilene er sikkert fine de, men prisene er for drøye. Lov å håpe.

Over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må jo være kverulere! Og så er det ofte litt missunnelse ute og går også...

Kan ikke se at jeg ville hatt noen av de delene som står på den bilen på min bil, men men..(ok, felgene er veldig pene, men passer ikke på min)...

Du har jo den aller grommeste M3`n, så "kverulere" var ment til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo den aller grommeste M3`n, så "kverulere" var ment til deg!

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg hatt penger nok, skulle jeg kjøpt denne glatt!

Og til dere som sier så mye dritt og har bare vås og faen og komme med, skulle vel hatt dere en tur i barnehagan igjen vel? At det går ann..

Leste du det forrige innlegget mitt i denne tråden ? "hadde jeg hatt penger, skulle jeg kjøpt den". Det er deg det!!

Prøv å få til et mer konstruktivt innlegg neste gang.

Europa ellers er jo midt i en finanskrise, mange land ekstremt hardt rammet av arb ledighet og resesjon, så det renner nok over av folk som gir 500 000 for gamle e30 m3er ja, helt sikkert.

Når ikke engang nordmenn gidder å gi 340 000, vi som har mest penger av alle, hvorfor skulle fattigluser i europa gi 500 000? Noe så dumt har jeg ALDRI hørt.

Og mtp at om 10 år vil E30 M3 koste 600 000 - framtiden lar seg ALDRI spå.

Om 10 år kan stort sett samtlige bensindrevne biler være verdiløse for alt vi vet....

Nei stramvaier, vil du ha masse gryn for denne, prøv å legg den ut sånn at noen oljesheiker i midtøsten ser den, de har kr. Så kan de herje den ifiller nedi der, som de pleier.

Enkelte på bimmers lever i en fantasiverden der E30, og spes E30 M3, er verdt like mye som et statsbudsjett ass. At det går an...

ANG de som klager over innleggene i tråden: Dette er en prosjekt tråd, IKKE en salgstråd, så diskusjon her er lov!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta 350.000 for min bil. For meg er den verdt det, men det blir for gærent å ta så jævla med penger for en snart 25år gammel bil.

Selvfølgelig. 350.000 kroner for en snart 25 år gammel e30 som ikke går rent er det nok ingen som vil gi heller.

Lykke til med salg, Stramvaier! Utrolig flott bil dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ta 350.000 for min bil. For meg er den verdt det, men det blir for gærent å ta så jævla med penger for en snart 25år gammel bil.

Selvfølgelig. 350.000 kroner for en snart 25 år gammel e30 som ikke går rent er det nok ingen som vil gi heller.

Rart jeg har fått bud på både 350 og 380.000 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart jeg har fått bud på både 350 og 380.000 da!

HAHA :applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...